اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دختر دیوید بکام همراه ویژه مسی شد!+ فیلم

ورود لیونل مسی به میدان به همراه دختر دیوید بکام پیش از شروع بازی اینتر میامی و شارلوت را ببینید.

به گزارش سایت طلا، اینترمیامی صبح امروز در مرحله یک چهارم نهایی لیگز کاپ به مصاف شارلوت رفت و موفق شد با چهار گل این تیم را در هم بکوبد.


مسی که در تمامی چهار دیدار گذشته‌اش با پیراهن این تیم موفق به گلزنی شده بود، در بازی امروز هم این روند را حفظ کرد و توانست هشتمین گلش را برای اینترمیامی به ثمر برساند.

اما اتفاق جالبی که در بازی شب گذشته توجه بسیاری از هواداران فوتبال و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد، حضور دختر بکام در کنار این بازیکن در هنگام ورود به زمین بود.

در حالی که بسیاری از تیم‌ها با همراهی کودکان در کنار بازیکنان بازی را آغاز می‌کنند، این اتفاق شب گذشته هم برای اینترمیامی رخ داد و کسی که به عنوان همراه مسی انتخاب شده بود در واقع هارپر سون بکام بود.

تصاویر او در چند بازی اخیر که با خوشحالی و هیجان در ورزشگاه در حال پیگیری بازی این ستاره آرژانتینی بود منتشر شده بود و او این بار از فرصت استفاده کرد تا بتواند شانه به شانه مسی وارد زمین شود و شانس همراهی او پیش از این دیدار را به دست آورد.

بکام یکی از سهامداران و مالکان اصلی باشگاه اینترمیامی است که گفته می‌شود نقش مهمی در متقاعد کردن مسی برای پیوستن به این باشگاه ایفا کرده بود و در طول این مدت تصاویر بسیاری از او و همسرش در کنار خانواده مسی منتشر شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد