اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش سازمان هواشناسی به حذف تصاویر راداری در روز سیل استهبان

رئیس سازمان هواشناسی با تکذیب وجود رانت در رابطه با مکاتبه برای تغییر درجه حرارت تَر جهرم، گفت:‌ هیچ تصویر راداری درباره سیل استهبان حذف نشده است.

به گزارش سایت طلا،سحر تاجبخش مسلمان در رابطه با نامه‌نگاری برای تغییر درجه حرارت شهر جهرم، اظهار کرد: سازمان هواشناسی هرگونه ادعا در رابطه با داده‌سازی و رانت در رابطه با این مسئله را تکذیب می کند.

وی همچنین در رابطه با تصویر رادار مربوط به سیل سال گذشته استبهان افزود:‌ هیچ تصویری حذف نشده و همه آنها در سازمان هواشناسی موجود است.

وی ادامه داد: تصاویر مربوطه را برای دستگاه‌های نظارتی ارسال کرده‌ایم.

به گزارش سایت طلا، رئیس اسبق سازمان هواشناسی 31 تیرماه امسال همزمان با سالروز وقوع سیل استهبان گفته بود:‌ بعد از 2 روز از اطلاعیه زرد سازمان هواشناسی کشور سیل استهبان روی داد، در این رابطه اداره‌کل هواشناسی استان فارس باید در مرحله اول هشدار نارنجی و برای مرحله دوم و روز وقوع سیل هشدار قرمز صادر می‌کرد. متأسفانه بر اساس گزارش‌های موجود مدیرکل هواشناسی استان فارس روز وقوع سیل در تهران بوده و در منطقه نبوده است.

وی افزود: این یعنی اعتقادی به هشدارها وجود نداشته است. اگر این‌چنین است چرا مدیرکل استان فارس در محل نبوده است؟ یا اگر رئیس سازمان هواشناسی به هشدارها معتقد بود چرا مدیرکل فارس را به محل برنگردانده است؟ متأسفانه این اتفاق نیفتاد. حدود ساعت 16:30 شروع بارش‌ها در استان فارس بوده است. تصاویر راداری در سیستم هواشناسی تا ساعت 13 بوده است و بعد از آن دیگر تصویری وجود ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد