اونس طلا2337.71
مظنه14,636,000
18 گرم3,378,700
ارزش سکه32,974,908
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

ارزش پوند انگلیس به پائین‌ترین حد خود رسید

پوند انگلیس روز دوشنبه در مسیر هفتمین سقوط روزانه متوالی خود قرار گرفت و طولانی‌ترین روند زیان خود را از مارس ۲۰۲۰ تجربه کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارزش برابری پوند انگلیس روز دوشنبه شاهد کاهش به سمت ۱.۲۸ دلار بود که نشان دهنده انحراف از بالاترین رکورد ۱۵ ماهه ۱.۳۱۴ دلاری خود در ۱۴ جولای بود که ناشی از شاخص‌های اقتصادی ناامیدکننده و کند شدن رشد اقتصاد این کشور است.

آخرین داده‌های شاخص مدیران خرید (PMI) کاهش قابل توجهی را در رشد فعالیت‌های تجاری انگلیس در ماه جولای نشان داده و به پائین‌ترین حد در ۶ ماه گذشته رسیده است.

شاخص مدیران خرید به‌طور کلی مقیاسی برای میزان فعالیت اقتصادی در یک بخش خاص در طی یک دوره مشخص است که بالاتر بودن میزان شاخص از عدد ۵۰، مبین این است که اقتصاد در حال پویایی است و پائین‌تر از ۵۰ مؤید کاهش فعالیت‌های اقتصاد و حرکت آن به‌سوی منقبض شدن است.

از سوی دیگر در حالی که تولیدات بخش صنعتی انگلیس بیشترین کاهش خود را از دسامبر سال قبل گزارش داد، رشد فعالیت بخش خدمات این کشور نیز سومین ماه متوالی روند کاهشی خود را تجربه کرده است.

کاهش سرعت در هر دو بخش خدمات و تولید به نگرانی‌ها مبنی بر از دست دادن روند بهبود اقتصادی انگلیس افزوده زیرا تأثیر چالش‌های مختلف از جمله اختلالات زنجیره تامین و کمبود نیروی کار در این کشور را آشکار کرده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد