اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

معرفی ۱۰ خودرو شاسی بلند لوکس ۲۰۲۳

سایت طلا : شاسی‌بلندهای لوکس، جادار، فول امکانات و جذاب، همه سلیقه ها را پوشش می‌دهند. در اینجا ده مورد از بهترین ها را برای شما معرفی می کنیم

در زندگی پر تلاطم امروز با وجود بحران هزینه زندگی، نگرانی های شدید در مورد آب و هوا و جنگ در دنیا ، فروش SUV های لوکس همچنان به رونق خود ادامه می دهد. قطعا شما نمی‌توانید تولیدکنندگان را به خاطر تلاش برای برآورده کردن این محصولات سرزنش کنید، زیرا این ماشین‌های بزرگ و مجلل همگی در خدمت رفاه شاه ستند و با سود مناسب عرضه می شوند.

. لذت سواری در خودرو های شاسی بلن دبا رینگ ۲۱ اینچی – هفت سرنیشین و فضای بسیار زیاد و حس خوب رانندگی از اصلی ترین ویژگی هایی است که مردمان این خودرو ها را انتخاب می کنند.

و علیرغم ظاهر عجیب و ​​شهرت پر اسمشان ، بسیاری از محصولات معرفی شده در این مقاله دارای پیشرانه های هیبریدی پلاگین هستند که می تواند بخش قابل توجهی در هزینه سوخت صرفه جویی کند ما برای سهولت کار، ده مورد از بهترین ها را برای شما انتخاب کرده ایم و معرفی می کنیم

1. رنج روور اسپرت

بسیاری از برندها سعی کرده‌اند در این گوشه شلوغ بازار به کار خود ادامه دهند، اما هیچ‌کدام هنوز نتوانسته پادشاه شاسی‌بلندهای لوکس را خلع کند: رنج روور. در این مورد، این اسپورت یک پله ازدیگران بالاستر است.

رنجروور اسپورت اکنون در نسل سوم خود کار خوبی را انجام می دهد و عنوان «هر خودرویی را که تا به حال به آن نیاز خواهید داشت» ارائه می دهد. ویژگی هایی که خور قیمت لوکس آن باشد را پوشش می دهد، مانند توانایی خوب در خارج از جاده ها و راحتی در جاده. فضای علی و هفت صندلی از نمونه های بسیار موفق قبلی خود است.

در طراحی شگفت انگیز و راحتی درون و هنچنین سیستم تعلیق بادی و گزینه کنترل چهار چرخ .

این خودرو بر روی اساس پلتفرم MLA-Flex Rangie کامل ساخته شده است، که کاتالوگ کاملی از توانایی ها را ارائه می دهد، و در حالی که به اندازه برادر بزرگترش بزرگ یا جادار نیست، رنج روور اسپورت با وسعت قابل توجه استعداد خود بیش از حد آن را جبران می کند. پس از آن، در طراحی کابین درجه یک، ظرافت و فضای لوکس وجود دارد، در حالی که جدیدترین صوتی تصویری 13.1 اینچی لندرور Pivi Pro در نهایت به این برند فناوری داخلی را برای رقابت با بهترین ها می دهد.

2. آئودی Q8 e-tron کواترو

طراحی و توسعه خودروهای الکتریکی لوکس چیزی است که در حال حاضر قابل مشاهده است. پنج یا چند سال پیش، یک گزینه تمام الکتریکی به سختی باور پذیر بود که به بالای این لیست برسد. اما امروزه ویژگی‌های ذاتی پیشرانه الکتریکی توسط بهترین خودروهای الکتریکی لوکس موجود در بازار به نمایش گذاشته می‌شود و شکی نیست که آئودی E-tron Quattro یکی از آنهاست.

e-tron که در سال 2018 عرضه شد، در اواخر سال 2022 با تغییراتی در اواسط عمر (و تغییر نام، تبدیل شدن به Q8 E-tron) مواجه شد. ظاهر ظریف‌تر اصلی ترین تغییر در داخل است، در حالی که ظرفیت باتری در مدل پایه 50 و مدل S5k وات ساعت 10 به 89 کیلووات ساعت افزایش یافته است. محدودیت شارژ سریع نیز به 170 کیلو وات افزایش یافته است، اگرچه هنوز هم رقبایی که با سخت افزار 800 ولتی که می توانند تا 350 کیلووات شارژ شوند، عقب است.

از همه جهات دیگر مانند خودروهای قبلی است، به این معنی که شما از لوکسی ، کیفیت عالی، راحتی و ظرافت فراوان برخوردار هستید. مانند نسخه های قبل، فضای داخلی سرنشین Q7 و عملکردی آرام، پاسخگو و فوری را ارائه می دهد. اما این ایزوله سواری خودرو عالی است که بیشتر از همه شما را تحت تأثیر قرار می گیرد. عواملی که آن را از جهاتی با رولزرویس فانتوم در حال حرکت قابل مقایسه است.

3. لندرور دیسکاوری

دومین پلتفرم لندروور در بخش شاسی‌بلندهای لوکس توسط خودرویی ارائه می‌شود که شخصیت آن کاملاً با خودروی فوق متفاوت است، و همچنین آن برای شما جذاب‌تر است

این خودرویی با طراحی بحث‌برانگیز اما خشن، با توانایی خاص خارج از جاده‌ای است که تعداد کمی از آن‌ها در کلاس می‌توانستند آن را پشت سر بگذارند، و با مختصری برای ارائه لوکس و تطبیق‌پذیری کاربردی، کم‌توجه، راحت و تطبیق‌پذیر در جاده - و در این کار به راحتی دوست‌داشتنی موفق می‌شود. هفت صندلی قابل استفاده در داخل هستند، و زمانی که در حال رانندگی هستید، اوقات خوشی را سپری خواهید کرد

4. پورشه کاین

مدلی که پورشه را نجات داد، در سال 2018 وارد نسل سوم مدل خود شد

جدیدترین مدل کاین خودرویی نیست که همه ما می‌شناسیم، و بسیاری از ما پس از برخورد قدرتمندانه با آنچه که این خودرو در اولین نسخه‌اش در سال 2002 به نظر می‌رسید، به شدت به آن احترام می‌گذاریم. زیرا پورشه همچنان پورشه است. هنوز هم بهترین خودروهای اسپورت دنیا را می‌سازد، به لطف کسب‌وکاری که اکنون بر بستر تجاری شاسی‌بلندهای لوکس بنا شده است.

کاین در شکل کنونی خود آشکارا خودرویی است که بنا دارد آثار اسپورت را برای برادر کوچکش ماکان به جا بگذارد و در عوض با تمرکز بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خود خود، SUV لوکس و باکیفیت را بازی کند. هنوز هم جذابیت راننده را ارائه می دهد که متمایز است.

5. BMW X5

نسل چهارم خودروی سایز کامل ؛ ولی BMW به ‌روزرسانی‌ها را ساده نگه داشته است، با ظاهر اصلاح‌شده در جلو و عقب، فناوری ها بیشتر در داخل کابین و برخی قسمت های موتور کمی بهبود یافته که البته عملکرد بیشتر را با راندمان افزایش یافته ترکیب می‌کنند.

با این حال، بیست سال پس از نسخه اصلی که نقش مهمی در بازتعریف این بخش از بازار خودروهای لوکس داشت، دستور العمل ثابت باقی می ماند

. اساسا، BMW به یک مفهوم بسیار جذاب دست یافته است: SUV اسپورت با فضای عالی ، تطبیق پذیری و قابلیت 4x4 به همان اندازه که مورد نیاز است

6. آئودی Q7

7. مرسدس بنز GLE

8. Volvo XC90

9. رنج روور ولار

10. جنسیس GV80

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد