اونس طلا2337.71
مظنه15,166,000
18 گرم3,501,000
ارزش سکه34,168,998
قدیم (بهار)39,000,000
جدید (امامی)42,200,000
نیم24,800,000
ربع15,000,000

قیمت لپ تاپ در بازار ایران ۲۰ درصد کاهش یافت

عضو هیئت مدیره اتحادیه فناوران رایانه گفت قیمت لپ تاپ در بازار ایران حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش سایت طلا، عضو هیئت مدیره اتحادیه فناوران رایانه گفت قیمت لپ تاپ در بازار ایران حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

ناصر جلالی، عضو هیئت مدیره اتحادیه فناوران رایانه با اعلام اینکه مردم امروزه به تغییر لپ تاپ تمایلی ندارند گفت مشتریان به دنبال ارتقا لپ تاپ خود هستند و به عوض کردن آن رغبتی نشان نمی‌دهند. در حال حاضر مشتریان می‌توانند از میان ۸ میلیون تا ۱۲۰ میلیون بسته به نیاز خود لپ تاپ خریداری کنند، اما پرفروش‌ترین و بهترین لپ تاپ‌ها با قیمت ۱۷ تا ۲۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه فناوران رایانه در ادامه گفته‌های خود بیان کرد به دلیل کاهش نرخ ارز و افت قیمت‌های جهانی حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد قیمت لپ تاپ در بازار ایران کاهش پیدا کرد؛ برای مثال قیمت لنوو V15 حدود 2 میلیون تومان نسبت به ماه قبل کاهش یافت. هرچند قیمت برخی از مدل‌های لپ تاپ گیمینگ به دلیل عدم عرضه افزایش پیدا کرده و حتی قیمت برخی مدل‌ها به 42 میلیون تومان رسیده است، اما با افزایش عرضه شاهد افت قیمت آنها هستیم.

جلالی در خصوص اجاره لپ تاپ نیز بیان کرد با توجه به نیاز مصرف‌کننده نمی‌توان اجاره لپ تاپ را امر بعیدی دانست، اما معمولا این اقدام منطقی نیست؛ زیرا آی تی یک شو تلویزیونی یک روزه نیست که تمام شود و در واقع نیاز افراد به آی تی دائمی است. البته ممکن است فردی که یک نمایشگاه برگزار می‌کند به دلیل نیاز خود در آن روز تعداد زیادی لپ تاپ را اجاره کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد