اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک بازیگر در تهران دستگیر شد

"محمد صادقی" بازیگری که با انتشار فیلمی از خود مأموران پلیس را تهدید کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سایت طلا،محمد صادقی بازیگری که دیروز با انتشار فیلمی از خود مأموران پلیس را تهدید کرده بود، توسط مأموران اطلاعات تهران در خانه‌اش که در شرق تهران واقع است، دستگیر شد.

محمد صادقی متوجه حضور مأموران شده بود و قصد داشت خود را از طبقه سوم به پایین پرت کند که با حضور عوامل آتش‌نشانی و مقام قضایی از تصمیم خود منصرف و دستگیر شد.

بر اساس این خبر؛ محمد صادقی بازیگر متولد 72 است که از سال 96 بازیگری را شروع کرده است؛ صادقی سال گذشته در سریال "بی‌همگان" بازی کرده بود که به‌واسطه همین سریال شهرت پیدا کرده بود.

در روز گذشته محمد صادقی در لایو اینستاگرام نسبت به ویدئویی که هنوز صحت آن از سوی پلیس تأیید نشده است واکنش نشان داد و اعلام کرد که اگر او این صحنه را ببیند با پلیس درگیر و مرتکب قتل می‌شود.

محمد صادقی که پیشتر از این رفتارهای ناهنجار دیگری در صفحات مجازی خود داشته است، در فیلم دیگری از مردان ایرانی می‌خواهد که با خود کلت حمل کنند تا اگر کسی به حجاب زنانشان ایراد گرفت او را بکشند و این‌گونه افراد را به خشونت دعوت می‌کرد.

بعد از این فیلم نماینده دادستان به‌همراه مأموران پلیس اطلاعات با حکم قضایی به منزل این بازیگر (محمد صادقی) وارد شده او را دستگیر کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد