اونس طلا2337.71
مظنه14,686,000
18 گرم3,390,200
ارزش سکه33,087,558
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

ماجرای تحویل ندادن جسد یک خانم در بیمارستان نمازی شیراز چه بود؟

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تکذیب تحویل ندادن جسد یک بیمار به دلیل پرداخت نکردن هزینه‌های درمان، توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

به گزارش سایت طلا،مهرداد شریفی در واکنش به انتشار یک ادعا در فضای مجازی مبنی بر تحویل ندادن جسد متوفی به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های درمان در یکی از بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: در تاریخ 9 خردادماه خانمی 45 ساله به همراه یک پسر 12 ساله به دلیل احتمال ابتلا به مسمومیت با گاز co با سابقه بیماری دیابت و قند خون بالا از یک مسافرخانه به اورژانس بیمارستان نمازی منتقل می‌شود.

وی افزود: به دلیل وخامت حال بیمار و تشخیص پزشک در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و پسربچه 12 ساله به بخش اطفال بیمارستان نمازی منتقل و خدمات درمانی لازم به بیمار ارائه می‌شود.

شریفی اضافه کرد: در ادامه در تاریخ 3 تیرماه خانمی که خود را صاحبکار قبلی ایشان معرفی کرده به بخش مراجعه و کپی مدارکی را ارائه می‌کند که منجر به تغییر هویت ایشان از مشخصاتی که در زمان مراجعه به اورژانس ارائه شده بود، گشت.

وی ادامه داد: در این اثنا فردی که خود را فرزند ایشان معرفی کرده چند مرتبه مراجعه می‌کند و درخواست می‌کند که اموال همراه بیمار را دریافت کند که از وی درخواست می‌شود مدارک هویتی خود و مادرش را تحویل دهد که نامبرده از اینکار ممانعت می‌کند و دیگر نیز مراجعه نمی‌کند.

معاون درمان دانشگاه خاطرنشان کرد: پسر بچه 12 ساله که همراه این بیمار بوده نیز تا تاریخ 25 خرداد در بخش اطفال بستری بوده و پس از بهبودی کامل و به دلیل عدم پاسخگویی و دسترسی به برادرش تحویل بهزیستی می‌شود.

به گفته این مقام مسئول در دانشگاه در تاریخ 15 تیر به دلیل وخامت حال بیمار، این بیمار فوت می‌کند و به دلیل بلاصاحب نبودن متوفی، تحویل جسد فقط به خانواده درجه یک میسر بوده است.

وی افزود: پس از پیگیری‌های فراوان و تماس‌های مکرر بیمارستان با فرزند بیمار در تاریخ 22 تیر به همراه مدارک هویتی مراجعه و جسد متوفی و اموال همراه وی را تحویل می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه این موضوع در فضای مجازی به گونه‌ای نامعتبر و دور از واقعیت انعکاس داده شده بود از مردم درخواست کرد تا اخبار را از رسانه‌های رسمی و معتبر دریافت کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد