اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

لحظه باشکوه چشم‌درچشم شدن حیوانات با عکاس !

یونگ، عکاس حرفه‌ای حیات وحش، همیشه از این ایده الهام گرفته که یک عکاس هرگز در جنگل تنها نیست؛ بلکه همیشه تحت نظر حیوانات جنگل است.

به گزارش سایت طلا،«حس زمانی که می‌دانید تحت نظر هستید، آن لحظه که جنگل ساکت می‌شود و می‌دانید که تنها نیستید. بیشتر روزها به اطراف نگاه می‌کنم و چیزی نمی‌بینم. اما گاهی که باد متوقف می‌شود، برگ‌ها از تکان خوردن می‌افتند و پرندگان از آواز دست می‌کشند، چشمان تو با چشمان آن‌ها برخورد می‌کند.»

این‌ها جملات شاز یونگ (shaaz jung) عکاس و فیلم‌ساز حرفه‌ای حیات وحش جنوب هند است؛ زمانی‌ که بالأخره با حیواناتی که از آن‌ها عکاسی می‌کند، چشم‌درچشم می‌شود. چندی پیش شاز ویدئوی وایرالی را به اشتراک گذاشت که لحظه وحشت‌آور و مسحورکننده چشم‌درچشم شدن با یک پلنگ را در جنگل نشان می‌داد.

سیاهی دوست‌داشتنی؛ تصاویر دیدنی از پلنگ سیاه جنگل‌های هند

یونگ در مجموعه عکس قدرتمند خود به نام «جنگل در حال تماشا است»، حیوانات را در حالی نشان می‌دهد که لنز دوربین او را می‌بینند و مستقیماً با او تماس چشمی برقرار می‌کنند. این مجموعه از ماهیت واقعی جنگل الهام گرفته شده است. عکاس که سال‌های زیادی از زندگی خود را در جنگل گذرانده‌ است، می‌گوید همیشه احساس تحت نظر بودن در جنگل وجود دارد. این حس معمولاً در غروب درست وقتی‌ که جنگل ساکت می‌شود و می‌دانید که تنها نیستید به‌ سراغتان می‌آید. ممکن است نتوانید آن‌ها را ببینید، اما آن‌ها همیشه شما را می‌بینند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد