اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

لحظه ناکامی یک سارق کیف قاپ از یک زن جوان + ویدئو

ویدئویی از لحظه ناکام ماندن یک کیف قاپ از یک زن که در دام مرد با وجدان در چین افتاد.

به گزارش سایت طلا،ویدئویی از لحظه ناکام ماندن یک کیف قاپ از یک زن که در دام مرد با وجدان در چین افتاد.

به گزارش سایت طلا،کیف و موبایل وسایل ثابتی هستند که آدم ها با خودشان جا به جا می کنند. این وسایل همیشه در معرض گم شدن و به سرقت رفتن اند؛ اما همیشه راهکارهایی وجود دارد که می تواند از احتمال این خطرات کم کند.

با هندزفری نگهبانی دهید

گوشی موبایل این روزها حکم خانه مسکونی همه ماست برای زندگی در فضای مجازی، مکانی که در آن اطلاعات ریز و درشتی نگهداری می‌شود که بعضاً برای ما نیز می‌تواند حیاتی باشد. علی رغم اینکه افراد زیادی توصیه می‌کنند در کوچه و خیابان چندان به موسیقی و هندزفری گوش نکنید (چون این کار باعث حواس پرتی شما از اتفاقات پیرامون می‌شود) اما یکی از راهکارهای پیشنهادی ما برای مراقبت از گوشی در مترو و بی آر تی های شلوغ همین موزیک گوش دادن است آن هم در شرایطی که شما انقدر غرق در سیل جمعیت می‌شوید که همزمان نمی‌توانید حواستان را به گوشی و کیف‌دستی‌تان بدهید. در این شرایط بد نیست که گوشی موبایل را در یکی از جیب‌های جلوی لباس تان بگذارید و از طریق یکی از گوش‌هایتان با هندزفری به فایل صوتی گوش دهید تا از وجود گوشی با خبر شوید؛ چون با این کار به محض دست‌درازی به تلفن همراهتان اگر هم حواستان جای دیگر باشد به محض قطع شدن صدای هندزفری ناخودآگاه توجهتان به نبود آن جلب می‌شود.

مدل انداختن کوله و کیفتان را اصلاح کنید

مکان‌های شلوغ از جمله بازار یا وسایل نقلیه عمومی مثل مترو و بی آرتی جزو جرم خیز ترین مکان‌ها برای جیب‌برهایی است که قصد دستبرد به کیف و اموال شما را دارند. برای همین هر وقت گذرتان به این مکان‌ها پر رفت و آمد افتاد برای محافظت از کوله‌پشتی و کیفتان یا آن را به صورت اریب(مثل پستچی ها) روی دوش بیندازید یا اگر از کوله‌پشتی استفاده می‌کنید به جای پشتتان، آن را از جلو روی کول خود بیندازید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد