اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مرز حساس در بازار سکه/احتمال ورود به کانال ۲۹ میلیونی ؟

در شرایط فعلی هم سکه و هم دلار در مرز حمایتی قرار دارند. شب گذشته کمتر کسی در موقعیت فروش سکه قرار گرفت و فلز زردرنگ داخلی مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را حفظ کرد.

به گزارش سایت طلا،سکه‌بازان در اولین روز هفته جاری پر قدرت وارد بازار سکه شدند و فلز گرانبهای داخلی تا مرز ۲۹ میلیون تومان بالا رفت؛ با این حال عصر دیروز در محدوده ۲۸ میلیون‌ و ۸۰۰ هزار تومان بسته شد.

در شرایط فعلی هم سکه و هم دلار در مرز حمایتی قرار دارند. شب گذشته کمتر کسی در موقعیت فروش سکه قرار گرفت و فلز زردرنگ داخلی مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را حفظ کرد.

فعالان بازار سکه معتقدند در شرایط فعلی ماندگاری قیمت سکه بالای مرز حمایتی یادشده، مهم است. دومین، نقطه حمایتی مهم برای بازار سکه مرز 27 میلیون و 800 هزار تومان است که برای بازیگران بلندمدت اهمیت زیادی دارد.

گروهی از معامله‌گران هم معتقدند سکه در صورت از دست دادن حمایت ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی، به طور موقت از فاز صعودی خارج خواهد شد.

قیمت دلار دیشب در معاملات پشت خطی در مرز حساس ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

ارزش واقعی سکه در معاملات پشت خطی دیشب در حدود 70 هزار تومان رشد کرده بود و از 22 میلیون و 438 هزار تومان به 22 میلیون و 506 هزار تومان رسید. حباب سکه هم به نزدیک مرز 28 درصد رسید.

دسته‌ای دیگر باور دارند در صورتی که سکه‌بازان در روز جاری پیام صعودی از قیمت دلار دریافت کنند احتمال ورود قیمت سکه به کانال ۲۹ میلیون تومان محتمل است.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل نوسان صعودی سکه در واقع کمرنگ شدن اخبار سیاسی مثبت بوده است. به عقیده برخی از تحلیلگران اگر بازارهای همسایه بعد از تعطیلات عید قربان، صعودی شروع به کار کند، احتمال رشد قیمت‌ها در تهران هم وجود دارد. با این حال در صورتی که اخبار سیاسی مثبت پررنگ شود، صعود قیمت سکه تا حدودی دشوار خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد