اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

در این ویدیو خواهید دید چگونه ظالمانه جوجه ها را رنگی می کنند! +ویدیو

رنگ‌آمیزی جوجه‌ها یا همان رنگ‌آمیزی پرندگان، یک فرآیند غیرعادی و ناسازگار با حفظ سلامتی و رفاه حیوانات است و ممنوع محسوب می‌شود.

به گزارش سایت طلا، رنگ‌آمیزی جوجه‌ها یا همان رنگ‌آمیزی پرندگان، یک فرآیند غیرعادی و ناسازگار با حفظ سلامتی و رفاه حیوانات است و ممنوع محسوب می‌شود. این فعالیت از نظر حقوق حیوانات و اخلاقی نامناسب بوده و ممکن است باعث صدمات جدی به سلامتی جوجه‌ها شود.در این کلیپ میتوانید ببینید که چطور جوجه ها را رنگ می کنند.

در زندگی روزمره شما ممکن است جوجه های زیادی را دیده باشید. جوجه هایی با رنگ های مختلف مردم این رنگ ها را روی جوجه ها انجام می دهند تا جوجه ها جذاب تر و زیباتر به نظر برسند تا اینکه فروش جوجه ها راحت تر باشد.ولی این کاری دردناک برای خود جوجه ها است.به همین دلیل میگویند که جوجه رنگی نخرید.

اما دیدگاه دیگری وجود دارد که میگوید اگر تعداد جوجه هایی که توسط دستگاه تولید میشود خیلی زیاد باشد بخشی از آنها را معدوم میکنند و یا اگر معدوم نکنند رنگ آمیزی کرده و به فروش می رسانند پس در این دیدگاه میگویند که جوجه رنگی بخرید تا از زنده زنده دفن شدن آنها جلوگیری کنید. نظر شما چیه؟

به طور کلی، رنگ‌آمیزی جوجه‌ها یک فعالیت بسیار نامناسب و غیراخلاقی است و توصیه نمی‌شود. به جای آن، می‌توانید از روش‌های سالم و اخلاقی برای پرورش و نگهداری از جوجه‌ها استفاده کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد