اونس طلا2302.52
مظنه14,771,000
18 گرم3,409,800
ارزش سکه33,279,063
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

از شنبه گرمای هوا کم می‌شود/ بارش باران در این نقاط کشور + فیلم

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده در برخی نقاط کشور طی امروز خبر داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده در برخی نقاط کشور طی امروز خبر داد.

به گزارش سایت طلا، صادق ضیاییان با بیان اینکه امروز پنجشنبه در شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات شمال هرمزگان و جمعه در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد رخ می دهد، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: در شمال شرق و شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی با خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر است.

وی درباره وضعیت جوی روز شنبه ۱۰ تیر ماه نیز توضیح داد: شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما رخ می دهد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، یکشنبه در غرب گیلان، مازندران و ارتفاعات گلستان بارش ادامه دارد و در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی وزش باد و کاهش نسبی دما رخ می دهد.

ضیاییان افزود: همچنین برای دوشنبه در شمال آذربایجان غربی و سه شنبه در دامنه های البرز واقع در استان مازندران رگبار پراکنده انتظار می رود.

وی ادامه داد: از روز شنبه وزش باد در شمال شرق و شرق کشور افزایش یافته و به مناطقی از جنوب شرق، مرکز و دامنه های جنوبی البرز گسترش می یابد که خیزش گرد و خاک سبب کاهش دید و کیفیت هوا در برخی از این مناطق می شود.

ضیاییان همچنین این را هم گفت که شرق دریای عمان در پنج روز آینده و دریای خزر در روزهای شنبه و یکشنبه مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا جمعه ( ۹ تیر) صاف و غبار رقیق، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز شنبه ( ۱۰ تیر) صاف و غبار رقیق، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۸ و ۹ تیر) اهواز با دمای ۴۸ و ۴۷ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۷ و ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد