اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تست شخصیت: روشی که مشت خود را می گیرید ویژگی های پنهان شما را آشکار می کند

چگونه مشت خود را گره می کنید؟ روشی که شما مشت می کنید می تواند جنبه های پنهان شخصیت شما را آشکار کند.

به گزارش سایت طلا، چگونه مشت خود را گره می کنید؟ روشی که شما مشت می کنید می تواند جنبه های پنهان شخصیت شما را آشکار کند. مطالعه‌ای که در مجله «شخصیت و تفاوت‌های فردی» منتشر شد نشان داد افرادی که با انگشت شست خود در بیرون مشت می‌کنند، بیشتر برون‌گرا و قاطع هستند. مطالعه دیگری که در مجله "The Journal of Nonverbal Behaviour" منتشر شد، نشان داد افرادی که با انگشت شست خود به بیرون مشت می کنند، به احتمال زیاد به عنوان افرادی کنترل و قدرتمند شناخته می شوند.

در این تست شخصیتی مشت، می توانید سبک های مختلف مشت و ویژگی های شخصیتی را بررسی کنید.

1 مشت با انگشت شست در مقابل انگشت اشاره

اگر مشت خود را با انگشت شست روی انگشت اشاره گره کنید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که سطح هوش بالایی دارید که می تواند به شما در کسب درآمد بالاتر، موفقیت تحصیلی و عملکرد شغلی بالا کمک کند. شما ممکن است برای حرفه های بسیار پیچیده ای مانند مهندس، جراح مغز و اعصاب، فیزیکدان و غیره ماهر و مناسب باشید. اگرچه به لطف مهارت های ارتباطی قوی خود، انتخاب ها محدود نیستند زیرا آماده هستید تا رهبران موثری باشید.

شما دارای سطح بالایی از اعتماد به نفس، گشودگی به تجربیات جدید و مهارت های سازمانی عالی باشید. همچنین ممکن است در استدلال و پردازش اطلاعات برای حل یک مشکل مهارت داشته باشید. شما ممکن است جزو آن 1 درصد جمعیت باشید که توانایی بهبود خود، کسب مهارت های جدید و تصمیم گیری هوشمندانه را دارید. شما برون گرا و دوستانه هستید.

2 مشت با شست که همه انگشتان را قفل می کند

اگر مشت خود را با انگشت شست روی تمام انگشتان فشار دهید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که از هوش خلاقانه بالایی برخوردار هستید. شما تخیلی، پرشور، مهربانی که رویاهای آنها را دنبال می کنید، متفکری خلاق، شهودی، باز برای یادگیری و کشف چیزهای جدید، آگاه، حساس، و جرات در مسیرهای غیر متعارف هستید.

شما این توانایی را دارید که ناملایمات را به فرصت تبدیل کنید. شما به رنج از دست دادن، شکست و مبارزه به عنوان کاتالیزورهایی برای تغییر خود، رشد شخصی و خلاقیت نگاه می کنید. اگر در مهار احساسات حساس خود برای تولید شاهکارهای هنری مهارت داشته باشید، می توانید جلوتر از جمعیت باشید. ذهن آگاهی شما به شما کمک می کند تا در لحظه حال باشید و در عین حال به ذهن شما اجازه می دهد تا به کشف عبارات هنری بپردازد. شما دارای همدلی، شفقت، حافظه تقویت شده، درون نگری و خودتنظیمی هستید.

3 مشت با انگشت شست داخل

اگر مشت خود را با انگشت شست در داخل همه انگشتان فشار دهید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که شما فردی فوق العاده جذاب، مغناطیسی و کاریزماتیک هستید. نباید تعجب کنید که افرادی را می بینید که در اطراف شما جمع شده اند. آنچه مردم در شما تحسین می کنند نگرش مثبت، صداقت، اعتماد به نفس، صبر، کنجکاوی، گشاده رویی و رفتار تزلزل ناپذیر شماست.

شما این توانایی را دارید که بدون توجه به شرایط، خوب باشید. توانایی شما برای یافتن آرامش و قدرت حتی در محیط های دشوار یا تحریک آمیز شما را به فردی چالش برانگیز و در عین حال جذاب تبدیل می کند. رازهای شخصیت جذاب شما نشان می دهد که شما همیشه خندان، آرام و بدون وسواس در مورد گذشته هستید، با آرامش صحبت می کنید، مردم را در مورد خود خوب می کنید، به دیگران علاقه نشان می دهید، از مردم تعریف می کنید، ارتباط چشمی برقرار می کنید، رویاها و سرگرمی های خود را دنبال می کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد