اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش وحیدی به بخشنامه اخیر وزارت کشور

وزیر کشور گفت: برای تعدادی از نمایندگان مجلس سوء‌تفاهمی پیش آمده بود که ممکن است نسبت به آنها عرضه شده باشد لذا برای سوء‌تفاهم بعدهایی که باعث سوء تفاهم شده بود را لغو کردیم.

به گزارش سایت طلا، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره بخشنامه اخیر وزارت کشور که با واکنش نمایندگان مجلس مواجه شد اظهار داشت: یکی از بندهای این بخشنامه با این موضوع که شائبه طرفداری از نمایندگان پیش نیاید و برای صیانت از آنها و حفظ بی‌طرفی و تامین سلامت انتخابات نکاتی در این بخش آمده بود.

وی افزود: برای تعدادی از نمایندگان مجلس سوء‌تفاهمی پیش آمده بود که ممکن است نسبت به آنها عرضه شده باشد لذا برای سوء‌تفاهم بعدهایی که باعث سوء تفاهم شده بود را لغو کردیم و تلاش شد در چارچوب صیانت از جایگاه مجلس و حفظ بی‌طرفی این بخشنامه ابلاغ شده بود.

وزیر کشور در پاسخ به اینکه آیا معاون وزیر کشور با اصرار نمایندگان برگزار خواهد شد یا خیر تصریح کرد: این درخواستی بود که برخی نمایندگان مطرح کرده بودند و من چیز خاصی در جلسه دیروز نگفتم فقط اعلام کردم که در تعامل مثبت با مجلس به دنبال حل این سوء‌تفاهم خواهم بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد