اونس طلا2296.99
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

افزایش ۱۵۰ درصدی نرخ کنسرو ماهی تکذیب شد

نائب رئیس سندیکای کنسرو ایران با رد افزایش ١۵٠ درصدی قیمت کنسرو ماهی، گفت‌: فعلا این مسأله در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده است و تولیدکنندگان حتما براساس قدرت خرید مردم پیشنهادات خود را ارائه می کنند.

به گزارش سایت طلا،محمد مختاریانی مباحث مطرح شده درباره افزایش ١۵٠ درصدی قیمت کنسرو ماهی را رد کرد و افزود: چنین موضوعی به هیچ عنوان در ستاد تنظیم بازار کشور مطرح نشده است.

نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران اضافه کرد: کارخانجات تولیدکننده همچنان منتظر تصمیمات جلسه ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت هستند.

این فعال صنعت تاکید کرد: کارخانجات تولیدکننده تن ماهی براساس شرایط اقتصادی و قدرت خرید مردم و قیمت تمام شده تولید و سود منطقی پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح خواهند کرد.

وی تصریح کرد: موضوع درخواست سندیکای صنایع کنسرو ایران برای خروج کنسرو ماهی و رب گوجه فرنگی از شمول قیمت گذاری پیشینى تاکنون در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح نشده اما بر اساس دستور رییس این ستاد، مقرر شده به منظور پیشگیرى از تعطیلى کارخانجات و کمبود کالا در بازار در تصمیم گیرى در این خصوص، تسریع شود.

مختاریانی توضیح داد: همچنین مقرر است سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بررسی‌های تخصصی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری را انجام دهد و پیشنهادات کارشناسی را برای طرح در جلسه ستاد تنظیم بازار، ارائه نماید تا در این خصوص سریعا تصمیم گیری شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد