اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش ویژه یواز پاتریوت و پیکاپ آغاز شد+ قیمت

شرایط فروش یواز پاتریوت و پیکاپ در خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد. شرکت سروش دیزل مبنا خودروهای یواز پاتریوت و پیکاپ را در خرداد ماه به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش سایت طلا، شرایط فروش یواز پاتریوت و پیکاپ در خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد. شرکت سروش دیزل مبنا خودروهای یواز پاتریوت و پیکاپ را در خرداد ماه به بازار عرضه می‌کند.

شرکت سروش دیزل مبنا قصد دارد خودروهای یواز پاتریوت و پیکاپ یواز اتوماتیک را با موعد تحویل ۱۵ روزه ویژه خردادماه به فروش برساند. متقاضیان با مراجعه به نمایندگی‌های سروش دیزل مبنا می‌توانند برای خرید این خودروها اقدام کنند. در ادامه جزئیات شرایط فروش این دو خودرو را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش یواز پاتریوت و پیکاپ – خرداد ۱۴۰۲

شرکت سروش دیزل مبنا در این طرح یواز پاتریوت اتوماتیک را در رنگ سفید با قیمت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و یواز پیکاپ اتوماتیک را در رنگ آبی با قیمت ۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

گفتنی است یواز پیکاپ و پاتریوت به یک موتور ۲.۷ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ مجهز شدند که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۴۹ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ساخت پانچ به چرخ‌های جلو و عقب انتقال پیدا می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد