اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صحبت‌های جنجالی نماینده مجلس درباره حجاب: مجازات شلاق در شرع آمده است... + ویدیو

دبیر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: من معتقدم جرایم نقدی و غیرنقدی بی‌حجابی باید سنگین‌تر باشد. جریمه نقدی باید سنگین‌تر باشد؛ البته مجازات شلاق و محرومیت‌های اجتماعی در شرع آمده است.

به گزارش سایت طلا، دبیر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: من معتقدم جرایم نقدی و غیرنقدی بی‌حجابی باید سنگین‌تر باشد. جریمه نقدی باید سنگین‌تر باشد؛ البته مجازات شلاق و محرومیت‌های اجتماعی در شرع آمده است.

لازم به ذکر است اشخاصی که در ملأ عام یا اماکن عمومی یا فضای مجازی اقدام به برهنگی کامل بدن نمایند یا با پوششی ظاهر شوند که عرفاً برهنگی کامل محسوب می‌شود به حداکثر یا جزای نقدی و محرومیت از حقوق اجتماعی درجه شش محکوم میشوند.

تبصره ۱- چنانچه رفتار موضوع این ماده توسط راننده وسیله نقلیه یا سرنشینان آن انجام شود علاوه بر جرایم و مجازاتهای مقرر در این ماده پس از اخطار توقیف به ترتیب مذکور در این ماده تا دو مرتبه، در مرتبه سوم وسیله نقلیه وی به مدت هفت روز مشمول منع تردد قرار میگیرد و در هر شبانه روز به جریمه نقدی یک میلیون تومان و در مرتبه چهارم به بعد علاوه بر جریمه نقدی، مزبور وسیله نقلیه به مدت ده روز توقیف خواهد شد. هرگونه نقل و انتقال وسایل نقلیه منوط به پرداخت این جرایم میباشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد