اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

25 تا از پربازدیدترین وبسایت های جهان در سال ۲۰۲۳ اعلام شد + جدول

در قلمرو وسیع اینترنت، تعداد انگشت شماری از وب سایت ها بیشترین سهم را به خود اختصاص می دهند. YouTube و Facebook میلیاردها کاربر را جذب می کنند و تجربیات آنلاین ما را شکل می دهند.

به گزارش سایت طلا، در قلمرو وسیع اینترنت، تعداد انگشت شماری از وب سایت ها بیشترین سهم را به خود اختصاص می دهند. YouTube و Facebook میلیاردها کاربر را جذب می کنند و تجربیات آنلاین ما را شکل می دهند. اما گاهی اوقات، امواج جدید نوآوری می‌تواند فهرست پربازدیدترین وبسایت های جهان را متزلزل کند، این دقیقاً همان چیزی است که در سال ۲۰۲۳ با معرفی ابزارهای هوش مصنوعی شاهد آن هستیم. با استفاده از داده های شرکت تجزیه و تحلیل وب SimilarWeb، ما به ۲۵ وب سایت پربازدید بر اساس آخرین اعداد ترافیک آنها می پردازیم.

رتبه بندی برترین های اینترنتی

در سال ۲۰۲۳، آلفابت و فیس‌بوک مانند سال‌های متمادی در راس فهرست پربازدیدترین وبسایت های جهان قرار دارند. در واقع، وقتی گوگل، یوتیوب، فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ با هم ترکیب می‌شوند، سه چهارم از کل ترافیک فهرست ۲۵ برتر را به خود اختصاص می‌دهند.

در اینجا لیست کامل ۲۵ وب سایت پربازدید تا آوریل ۲۰۲۳ آمده است:

اکثر وب‌سایت‌های موجود در این فهرست در ایالات متحده مستقر هستند، اما تعداد کمی مانند Baidu (چین) و Yandex (روسیه) نیز در این فهرست قرار دارند. سه وب‌سایت بزرگسالان در این فهرست، در خارج از ایالات متحده مستقر هستند.

جذابیت هوش مصنوعی

یک سال پیش، بینگ در لیست برترین وب‌سایت‌های جهان وجود نداشت. اما، این موتور جستجوی مایکروسافت نیز از هوش مصنوعی بهره برده است و به رقیب موتورهای جستجو تبدیل شده که سال‌ها تحت سلطه گوگل بوده است.

البته، قابل توجه ترین پدیده‌ی امسال، ظهور OpenAI، خالق ChatGPT و سایر ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی است. ترافیک وب OpenAI در طول سال افزایش یافته است و از حدود ۲۰ میلیون در ماه در پاییز سال گذشته میلادی به ۱.۸ میلیارد در آوریل ۲۰۲۳ رسیده است.

در واقع، ترافیک وب سایت OpenAI به قدری سریع در حال رشد است که ممکن است به زودی از غول هایی مانند TikTok و Amazon پیشی بگیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد