اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصویری شوکه کننده از یانگوم جواهری در قصر در 52 سالگی! + عکس

لی یونگ ئه در ۵۲ سالگی همچنان مشغول به نقش آفرینی در فیلم و سریال است، آخرین کار او سریال معروفی به اسم راننده تاکسی است که تا به امروز ۲ فصل از آن پخش شده و سریال جدید او Maestra است که قرار است سال ۲۰۲۴ پخش شود.

به گزارش سایت طلا، لی یونگ ئه در ۵۲ سالگی همچنان مشغول به نقش آفرینی در فیلم و سریال است، آخرین کار او سریال معروفی به اسم راننده تاکسی است که تا به امروز ۲ فصل از آن پخش شده و سریال جدید او Maestra است که قرار است سال ۲۰۲۴ پخش شود.

لی یونگ ئه بازیگر نقش یانگوم سریال جواهری در قصر در ۵۲ سالگی چندان تغییر زیادی نکرده است. لی یونگ ئه با بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سراسر جهان به ویژه در کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و مخصوصا در ایران محبوبیت و شهرت زیادی به دست آورد.

در زمان زلزله کرمانشاه (سال ۱۳۹۶) این بازیگر ضمن همدردی با مردم آسیب‌دیده ایران، مبلغ ۵۶ هزار دلار به‌زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرد. وزیر بهداشت وقت ایران (قاضی زاده هاشمی) در دیدار با لی یونگ ئه از این کمک او تقدیر کرد.

لی یونگ ئه یکی از ۳ زن کره ای بود که مشعل اصلی بازی های آسیایی ۲۰۱۴ را در مراسم افتتاحیه روشن کرد.

او در ۵۲ سالگی همچنان مشغول به نقش آفرینی در فیلم و سریال است، آخرین کار او سریال معروفی به اسم راننده تاکسی است که تا به امروز ۲ فصل از آن پخش شده و سریال جدید او Maestra است که قرار است سال ۲۰۲۴ پخش شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد