اونس طلا2210.06
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

دعوت رئیس اتحادیه طلای اصفهان برای حضور در نمایشگاه

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا ،فلزات گرانبها،گوهر سنگها و ماشن آلات 22 لغایت 26 خردادماه برگزار خواهد شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:شانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا ،فلزات گرانبها،گوهر سنگها و ماشین آلات 22 لغایت 26 خردادماه برگزار خواهد شد.

حمید رضا نیکخواه گفت:از کلیه همکاران صنعت طلا و جواهر و ماشین آلات در کشور دعوت می کنیم تا با حضوری پرقدرت در نمایشگاه شرکت داشته باشند و جدیدترین محصولات خود را ارائه کنند زیرا حضور در نمایشگاه طلا قطعا باعث پیشرفت این صنعت خواهد شد.

وی پیش بینی کرد که شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر از دو سال گذشته به دلیل کرونا بهتر برگزار خواهد شد و تا کنون استقبال خوبی از آن شده است و خاطرنشان ساخت همایشی با حضور روسای اتحادیه های کشور در حاشیه نمایشگاه خواهیم داشت.

وی از حضور و بازدید مهمانان خارجی در نمایشگاه طلای اصفهان خبر داد و گفت احتمالا از کشورهای ترکیه و ایتالیا میهمانانی حضور خواهند داشت.

رئیس اتحادیه طلای اصفهان از راکد بودن معاملات و داد و ستدها در بازار طلای اصفهان خبر داد و گفت :آرامش بر بازار طلا حاکم است و پیش بینی کرد احتمالا با کاهش نرخ ارز قیمتها ممکن است کاهشی شود و یا در همین محدوده در روزهای آینده در نوسان خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد : واحدهای صنفی در رسته فروشندگی از خرید و فروش طلای دست دوم پرهیز کنند تا فعالیت در رسته تولید بیشتر شود و رونق به این صنعت بازگردد و کلیه واحدها و کارگاه های تولیدی که تعطیل شده اند اقدام به تمدید کد کنند و به فعالیت خود ادامه دهند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد