اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حمله ماسکرانو به منتقدان مسی

هم‌تیمی سابق لیونل مسی به انتقاد از هواداران پاری سن ژرمن پرداخت که این هفته علیه لیونل مسی اعتراض کردند.

به گزارش سایت طلا و به نقل از لوپاریزین، واکنش به سفر جنجالی لیونل مسی به عربستان همچنان ادامه دارد و این بار نوبت به هواداران پاری سن ژرمن رسید تا علیه او تجمع کنند.

هواداران افراطی باشگاه پاری سن ژرمن جلوی این باشگاه تجمع کردند و علیه مسی شعار سر دادند.

هواداران پاری سن ژرمن با شعار «از مزدوران خسته شدیم، مسی را اخراج کنید» اعتراض خود را به سفر غیر قانونی مسی به عربستان نشان دادند.

خاویر ماسکرانو، سرمربی زیر ۲۰ سال آرژانتین به حمایت از هم‌تیمی سابق خود در تیم ملی آرژانتین و بارسلونا پرداخت و گفت: هواداران پاری سن ژرمن ۱۰ سال دیگر پشیمان خواهند شد. هر تیمی در جهان برای داشتن او به مدت ۵ دقیقه هر کاری می‌کند. به هیچ وجه نمی توانید از حرفه‌ای بودن او انتقاد کنید. پیدا کردن فردی با حرفه‌ای بودن او دشوار است. او احتمالاً بهترین بازیکن تاریخ است و انتقاد از او غیرممکن است.

ماسکرانو در مورد آینده مسی، گفت: بگذارید او به جایی برود که خوشحال است و با خانواده‌اش راحت باشد. اگر او به آرژانتین بیاید عالی است. دیدن او در آخر هفته عالی خواهد بود. در غیر این صورت ما همچنان به تماشای او از تلویزیون ادامه خواهیم داد. تقریباً ۲۰ سال است که انجام داده‌ایم.

این سفر مسی بدون هماهنگی با سرمربی پاری سن ژرمن و مدیر ورزشی باشگاه بود و اعتراض بازیکنان و کادر فنی را به دنبال داشت.

باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که با مسی به خاطر این سفر غیرضروری برخورد کند؛ تا جایی‌که محرومیت دو هفته‌ای را برای او در نظر گرفت.

مسی روزهای خوبی را در پاریس سپری نمی‌کند و انتقادها از او بعد از حذف تیم از لیگ قهرمانان اروپا بسیار بالا گرفته است. با این شرایطی که مسی دارد بسیار بعید است که قراردادش با تیم پاریسی تمدید شود. از لیگ عربستان به عنوان یکی از مشتریان جدی او یاد می‌شود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد