اونس طلا2334.97
مظنه14,886,000
18 گرم3,436,400
ارزش سکه33,538,158
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

قیمت هیوندای توسان، اکسنت و النترا توسط گمرک ایران اعلام شد + جدول

گمرک ایران قیمت هیوندای توسان، اکسنت و النترا را اعلام کرد.

به گزارش سایت طلا، گمرک ایران قیمت هیوندای توسان، اکسنت و النترا را اعلام کرد. در ادامه، قیمت این سه خودرو کره ای وارداتی بازار ایران را مشاهده کنید.

چندین ماه قبل، به‌دنبال اعلام آزادسازی مجدد واردات خودرو از ورود خودروهای متعددی از گروه هیوندای مطلع شدیم. توسان، النترا و اکسنت تعدادی از این خودروهای کره‌ای بودند که قرار شد مدل‌های جدید آن‌ها به ایران راه پیدا کنند. حالا بنا به شنیده‌ها، گمرک ایران قیمت هیوندای النترا، اکسنت و توسان به‌علاوه تعرفه و هزینه حمل و نقل آن‌ها را مشخص کرده است.

النترا که طی چند ماه گذشته بارها درباره آن شنیده‌ایم، با قیمت حداقل ۱۸ هزار یورو به گمرک می‌رسد. نسخه پایه این سدان با پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی، ۱۸ هزار و ۱۶۰ یورو و نسخه بالارده‌تر آن با پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی، ۱۹ هزار و ۴۰۰ یورو قیمت دارد. هر دو نسخه مشمول تعرفه ۷۵ درصدی و ۴۵۰ یورو هزینه حمل و نقل یا همان کرایه می‌شوند. در نتیجه، نسخه ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری النترا با احتساب این هزینه‌ها باید به‌ترتیب با قیمت پایه ۳۲ هزار و ۲۳۰ یورو و ۳۴ هزار و ۴۰۰ یورو از مرحله گمرک بگذرند.

قیمت گمرکی شاسی بلند پرطرفدار هیوندای توسان مدل ۲۰۲۳ با پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی، ۱۹ هزار و ۹۹۵ یورو اعلام شده است. این خودرو کره‌ای هم با تعرفه واردات ۷۵ درصدی و کرایه ۵۸۰ یورو راهی کشور می‌شود تا قیمت پایه آن به ۳۵ هزار و ۵۷۱ یورو برسد. نهایتاً سدان هیوندای اکسنت قیمت ۱۵ هزار و ۲۳۵ یورو دارد. ضمن این‌که تعرفه ۷۵ درصدی و کرایه ۴۵۰ یورو برای آن تعیین شده است. قیمت پایه این سدان ۲۷ هزار یورو و ۱۱۱ یورو خواهد بود و از این حیث ارزان‌ترین خودرو بین این خودروهای وارداتی محصول هیوندای در نظر گرفته می‌شود.

در جدول زیر می‌توانید قیمت گمرگ، مقدار تعرفه و کرایه و همچنین قیمت پایه هیوندای اکسنت، النترا و توسان را مشاهده کنید.

نام خودرو قیمت گمرک تعرفه/کرایه قیمت پایه بدون احتساب هزینه‌های دیگر
النترا (نسخه ۱.۶ لیتری) ۱۸,۱۶۰ یورو ۷۵ درصد/۴۵۰ یورو ۳۲,۲۳۰ یورو
النترا (نسخه ۲ لیتری) ۱۹,۴۰۰ یورو ۷۵ درصد/۴۵۰ یورو ۳۴,۴۰۰ یورو
اکسنت (نسخه ۱.۶ لیتری) ۱۵,۲۳۵ یورو ۷۵ درصد/۴۵۰ یورو ۲۷,۱۱۱ یورو
توسان (نسخه ۲ لیتری) ۱۹,۹۹۵ یورو ۷۵ درصد/۵۸۰ یورو ۳۵,۵۷۱ یورو
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد