اونس طلا2380.7
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

بازیکنان هوادار ممنوع المصاحبه شدند

مدیرعامل باشگاه هودار بازیکنان این تیم را به دلیل حساسیت سه هفته پایانی لیگ برتر و نیمه‌نهایی جام حذفی ممنوع‌المصاحبه کرد.

به گزارش سایت طلا، حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال سبب شد تا باشگاه هودار تدابیر ویژه‌ای برای جلوگیری از ایجاد حواشی اتخاذ کند.

محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی فعالان رسانه‌های ورزشی دیداری، شنیداری و نوشتاری بابت نهایت همکاری در جهت پوشش رویدادهای رسمی مجموعه هوادار در فصل جاری و فصول گذشته، دستورالعمل ممنوعیت مصاحبه و هرگونه فعالیت رسانه‌ای حساسیت برانگیز بازیکنان در فضای مجازی و تکرار رفتارهای خارج از عرف در فضای حقیقی را تا اطلاع ثانوی به طور رسمی صادر کرد.

بر اساس اعلام باشگاه هوادار، بازیکنان متخلف با جریمه‌های سنگین مالی و انضباطی روبه‌رو خواهند شد.

مدیریت باشگاه هوادار همچنین ضمن قدردانی از تلاش ستودنی کادر فنی، بازیکنان و تمامی مجموعه، اهمیت یک ماه پیش رو و باقی‌مانده تا پایان فصل جاری را چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی برای باشگاه هوادار بی‌سابقه برشمرد و به بازیکنان اخطار داد: مبادا کنش‌های ناجوانمردانه و غیر حرفه‌ای و قضاوت‌های ناعادلانه و غیر منطقی عده‌ای معدود را بخواهید با واکنش های احساسی در فضای مجازی پاسخ دهید. بدانید مسیری که در آن گام برمی‌دارید برگی از تاریخ فوتبال ایران است که با شایستگی خود، حمایت ما و با هدایت و ذکاوت سرمربی باتجربه مان و کادر فنی ایشان و با اتحاد مثال‌زدنی و همیشگی‌تان می توانید آن را نوشته و تا همیشه ورق بزنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد