اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزئیاتی از زلزله‌ ۴.۶ ریشتری در مشهد

ساعت ۲ و ۹ دقیقه و یک ثانیه بامداد جمعه، زمین‌لرزه به نسبت شدیدی مشهد و حوالی آن را لرزاند. مرکز این زلزله به بزرگی ۴.۶ ریشتر در شهرستان زبرخان واقع در ۴۱ کیلومتری مشهد گزارش شده است.

به گزارش سایت طلا،زلزله نسبتا شدیدی ساعت ۲ و ۹ دقیقه و یک ثانیه بامداد جمعه، مشهد را لرزاند و باعث وحشت شهروندان شد.

بر طبق مرکز لزره نگاری موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران، این زلزله به بزرگی ۴.۶ ریشتر در عمق هشت کیلومتری زمین در قدمگاه شهرستان زبرخان نیشابور رخ داده است.

این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۵.۸۶۶ و طول جغرفیایی ۵۹.۲۴۸ در ۴۱ کیلومتری جنوب غرب مشهد ثبت شده است.

هم اینک شهروندان مشهدی به خیابان‌ها آمده‌اند و اطلاعاتی از خسارات زلزله تاکنون منتشر نشده است

ابوالفضل رفیعی بامداد روز جمعه افزود: شدت زلزله به حدی بود که در مشهد نیز احساس شد بنابر این علاوه بر اعزام ۲ تیم ارزیاب هلال احمر به منطقه کانونی زلزله، استعلام وضعیت از روستاهای نزدیک مشهد و نواحی پیرامونی منطقه زلزله نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: خوشبختانه کانون زلزله منطقه غیرمسکونی بوده است و تا کنون گزارشی از خسارات احتمالی مالی و جانی در مناطق نزدیک آن گزارش نشده است.

زلزله در روند پروازی فرودگاه مشهد خللی ایجاد نکرد

محمود امانی بنی بامداد جمعه افزود: زلزله ای که ساعتی پیش در مشهد و در نزدیکی فرودگاه به وقوع پیوست خوشبختانه خسارتی به تاسیسات زیر بنایی و سطوح پروازی فرودگاه وارد نکرد.

وی اضافه کرد: پروازها طبق برنامه در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، زلزله نسبتا شدیدی ساعت ۲ و ۹ دقیقه و یک ثانیه بامداد جمعه، مشهد را لرزاند و باعث وحشت شهروندان شد. بر طبق مرکز لزره نگاری موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران، این زلزله به بزرگی ۴.۶ ریشتر در عمق هشت کیلومتری زمین در قدمگاه شهرستان زبرخان نیشابور رخ داده است.

این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۵.۸۶۶ و طول جغرفیایی ۵۹.۲۴۸ در ۴۱ کیلومتری جنوب غرب مشهد ثبت شده است. از این زلزله تا کنون خساراتی گزارش نشده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد