اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برای جلب توجه مردان این کارها را هرگز انجام ندهید

زنان جذاب برای جلب توجه مردان هرگز این کارها را انجام نمی دهند زیرا می دانند که این کارها مردان را بلافاصله از آنها دور می کند.

زنان جذاب برای جلب توجه مردان هرگز این کارها را انجام نمی دهند زیرا می دانند که این کارها مردان را بلافاصله از آنها دور می کند. آیا می دانستید که مغز شما برای دوست داشتن دیگران و تجربه عشق در ازای آن تنظیم شده است؟ این یک انگیزه اولیه انسانی است. تحقیقات نشان داده‌اند که وقتی شما عاشق می‌شوید مناطق خاصی از مغزتان فعال می‌شوند. مردان و زنان قوی و بالغ می دانند که عاشق شدن خوب است اما عاشق ماندن نیاز به تلاش دارد.

ما در سایت طلا، چهار کاری که زنان جذاب هرگز برای جلب توجه مردان انجام نمی دهند را برایتان آوردیم.

۱. از نظر عاطفی آسیب نمی زنند.

در هر رابطه مواقعی وجود دارد که تحت فشار قرار می گیریم و اتفاقی که می افتد ما را به یاد یک تجربه تلخ می اندازد و باعث می شود ما واکنش نشان می دهیم. افراد نابالغ با دستکاری عاطفی و کلمات توهین آمیز تلاش می کنند که توجه همسرشان را به خودشان جلب کنند و احساس ترحم او را بخرند اما زنان بالغ دلبستگی ناسالم و ترس از دست دادن ندارند و نیازی ندارند که رابطه خود را بر اساس شرایط خود کنترل کنند. این نوع «عشق» مشروط و مالکانه نیست و نشانه عدم نیاز به قدرت بر همسر است. این عشق واقعی و خالص است.

۲. زمانی که به هدفشان نمی رسند، غر نمی زنند

اخم کردن، غرغر کردن، گوشه گیری یا کناره گیری، نشانه خشم یا اعتراض خاموش است. بعضی از زنان به این امید این کار را انجام می دهند که همسرشان متوجه ناراحتی آنها شود و برای آرام کردن آنها، کاری که گفته اند را انجام دهند. اما این روش فقط راهی برای کنترل کردن است. این رفتار، در دراز مدت، روابط را ناسالم می کند و عشق را از بین می برد. در مورد آنچه به آن ​​نیاز دارید و احساس می کنید با همسرتان صحبت کنید و بدانید که طرف مقابل این حق را دارد که درخواست شما را نپذیرد .

۳. بی توجهی نمی کنند.

زنان بالغ برای جلب توجه از ارتباط چشمی پرهیز نمی کنند، پاسخ‌های یک کلمه‌ای نمی دهند و با همسرشان سرد رفتار نمی کنند. زبان بدن شما نباید سرد، بی ادبانه و خودخواهانه باشد و نباید غیر مستقیم به کسی که دوستش دارید آزار برسانید. رفتار منفعلانه-پرخاشگرانه نسبت به همسر، مشکل را حل نمی کند فقط مسئله را خفه می کند و موجب ناامیدی و قطع ارتباط بیشتر می شود.

۴. از همسرشان پیش دوستانشان شکایت نمی کنند.

شکایت کردن از همسرتان به افراد دیگر واقعاً مشکلات را حل نمی‌کند، فقط نظر دیگران را نسبت به خود و همسرتان تغییر می دهید و به مشکل دامن می‌زنید. شما پیش دیگران از همسر خود گله می‌کنید، تا طرف شما را بگیرند. شما می‌خواهید حق با شما باشد و دیگران رفتارتان را تایید کنند، اما با این کار فقط به دیگران می گویید که آنقدر ضعیف هستید که نمی توانید مشکلتان را خودتان حل کنید.

بد جلوه دادن همسرتان به دیگران، احساس امنیت و اعتماد را در رابطه شما از بین می برد. به یاد داشته باشید شما مشکلی را حل نمی کنید فقط همسرتان را از خودتان دور می‌کنید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد