اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این کارها باعث می شود در عشق شکست بخورید

وقتی عاشق می شوید همه چیز شاعرانه و عاشقانه می شود. اما این عشق ممکن است شما را کور کند و شما را وارد رابطه ای کند که سالم نیست.

برای داشتن یک رابطه سالم و عاشقانه نباید فقط به ویژگی های شخصیتی همسرتان نگاه کنید، به ویژگی های اخلاقی خودتان هم باید توجه کنید.وقتی عاشق می شوید، مغز شما پر از هورمون و مواد شیمیایی می شود و به شما حس پرواز می دهد. وقتی عاشق می شوید همه چیز شاعرانه و عاشقانه می شود. اما این عشق ممکن است شما را کور کند و شما را وارد رابطه ای کند که سالم نیست.

ما در سایت طلا، چند ویژگی شخصیتی قابل اصلاح که باعث می شود در عشق شکست بخورید را برایتان آوردیم:

۱. تو به عشق معتاد شدی

همه شما احساس عاشق شدن را می شناسید. وقتی عاشق می شوید مغز شما مواد شیمیایی قدرتمندی ترشح می کند.این مواد شیمیایی مانند دوپامین، اکسی توسین و اندورفین احساسات مثبتی را به شما می دهد . آنها تأثیر زیادی بر نحوه انتخاب و ماندن در کنار شریک زندگی شما دارند.وقتی در کنار کسی هستید که جذب او شده اید، می توانید علائم فیزیکی مانند صورت برافروخته، افزایش ضربان قلب و عرق کردن را احساس کنید. اما این علائم می تواند فریبنده باشد و باعث شود که از خط قرمزها چشم پوشی کنید زیرا بیش از حد به احساسات خوبی که این شخص جدید در شما ایجاد می‌کند وابسته شدید.

۲. شما رفتارهای اشتباه را نادیده می گیرید

برخی از ویژگی های شخصیتی وجود دارد که هر کسی آنها را می بیند باید از آنها دوری کند.

حسادت، احساس مالکیت ، کسی که نمی تواند شغل خود را حفظ کند یا نمی تواند زندگی مالی خودش را مدیریت کند، اعتیاد درمان نشده، یا فردی با ذهنیت قربانی و... و بسیاری از ویژگی‌های بد رفتاری که می‌توانند نشانه‌ای از مشکلات عمیق‌تر در سلامت روانی فرد باشند.

۳. از عبرت گرفتن از روابط گذشته خودداری می کنید

چه چیزی از روابط گذشته آموختید که می دانید این بار باید از آن اجتناب کنید؟ چه چیزی برایتان مهم است و به چه کسی نیاز دارید؟ شاید به کسی نیاز دارید که برای متانت و وفاداری ارزش قائل باشد؟ خودتان را خوب بشناسید و باور داشته باشید که داشتن انتظارات، قوانین و مرزها در یک رابطه اشکالی ندارد.

۴. احساس می کنید باید به کمتر راضی باشید

اگر در عشق به کم راضی باشید، ممکن است باورهایی مانند: "من هرگز جفت خوبی پیدا نخواهم کرد." "هیچ شریک کاملی برای من وجود ندارد." "عشق فقط برای دیگران اتفاق می افتد." را داشته باشید.

این طرز فکر بسیار خطرناک است، زیرا وقتی عاشق می شوید حتی اگر رابطه تان ناسالم باشد، به راحتی علائم هشدار دهنده را نادیده می گیرید.

۵. ناراحتی خود را در رابطه نادیده می گیرید

اگر در مورد اینکه آیا این فرد برای شما خوب است یا نه سردرگم هستید، مطمئن باشید که بدن شما حقیقت را می داند. یک تکنیک عالی برای دستیابی به حقیقت این است که روزانه "بررسی بدنی" انجام دهید و از خودتان بپرسید که آیا تصمیم درستی گرفتید یا نه.

« چک کردن بدن یک تکنیک ساده است. چند دقیقه آرام بنشینید. کمی نفس عمیق بکشید و در مرکز بدن خود قرار بگیرید. عشق خود را در ذهنتان بیاورید و از بدن خودتان بپرسید که آیا این رابطه برای شما مناسب است یا خیر.»

آیا آنها احساس تنگی، تنش یا ترس می کنید؟ یا احساس آرامش و اعتماد ؟

این تکنیک برای برخی از افراد که آشنایی بیشتری با بدن خود دارند آسان‌تر است.

۶. شما نمی دانید واقعا چه می خواهید

فقط گوش کنید، توجه کنید و به خودتان اعتماد کنید. اکثر مردم می توانند پس از جدایی به گذشته نگاه کنند و متوجه اشتباهاتشان شوند. خطوط قرمز خودتان را بشناسید و اجازه ندهید کسی آنها را زیرپا بگذارد یا بخاطر عشقتان آنها را نادیده بگیرید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد