اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

به ۱۰ سؤال گیج کننده جهان که پاسخی ندارند، پاسخ دهید

حداقل یک بار در زندگی به این فکر می کنیم که "۱۰ سوال اصلی که هیچ کس نمی داند چیست؟" یا "۱۰ سؤال گیج کننده در جهان چیست؟"

باور کنید یا نه ، اما سوالات زیادی در دنیا وجود دارد که علم بشر تا به حال قادر به پاسخگویی به آنها نبوده است. برخی از سوالات وجود دارد که دانشمندان هنوز در تلاشند که برای این سوالات پاسخی بیابند . اساتید و یا نوابغ هنوز نتوانستند برای این سؤالات متناقض پاسخ منطقی پیدا کنند.

حداقل یک بار در زندگی به این فکر می کنیم که "۱۰ سوال اصلی که هیچ کس نمی داند چیست؟" یا "۱۰ سؤال گیج کننده در جهان چیست؟"

۱. آیا خدا واقعا وجود دارد؟

این سخت ترین سوال دنیاست که هیچ کس نمی تواند به آن پاسخ دهد. برخی می گویند خدا وجود دارد و برخی می گویند خدا وجود ندارد. همه کتب دینی و مقدس می گویند که خدا وجود دارد. اما دانشمندان پاسخی برای این سوال پیدا نکردند. برخی از دانشمندان می گویند که هیچ چیزی به خودی خود وجود نخواهد داشت، پس باید خالقی وجود داشته باشد.

۲. رنگ واقعی آینه چه رنگی است؟

ما در زندگی روزمره خود به طور مکرر از آینه استفاده می کنیم اما وقتی به این سوال می رسیم که "رنگ آینه چه رنگی است؟" پاسخ قطعی برای آن نداریم.

۳. آیا فضا پایان دارد؟

حتی دانشمندان هم نمی توانند پاسخ دقیقی برای این سوال پیدا کنند. دانشمندان می گویند که فضا در حال گسترش است. اما آنها نمی توانند بگویند که همیشه گسترش می یابد یا پایانی وجود دارد.

۴. در طرف دیگر سیاهچاله چه می بینیم؟

مشابه سوال بالا هیچ کس نمی تواند پاسخی به این سوال بدهد. سیاهچاله ها گرانش عظیمی دارند و هر سیاره ای را به داخل خود می کشند. دانشمندان می گویند که ممکن است یک سفیدچاله در طرف دیگر سیاهچاله باشد. باید منتظر باشیم کسی به داخل آن برود و آن را ببیند.

۵. چرا نورها در یک خط مستقیم برخورد نمی کنند؟

هنگامی که بارندگی شدید رخ می دهد، رعد و برق را می بینیم. نور آن فقط به صورت زیگزاگ به زمین برخورد می کند اما نه در یک خط مستقیم. حتی دانشمندان هم نمی توانند پاسخ دقیقی برای این سوال متفاوت پیدا کنند.

۶. چرا رویا می بینیم؟

همه در خواب رویا می ببینند. اما نمی دانیم چرا رویا می بینیم و چرا گاهی اوقات رویاهایی که می بینیم معنی ندارد؟ دانشمندان دریافتند که نه تنها انسان ها رویا می بینند، بلکه حیوانات نیز رویا می بینند.

۷. بعد از مرگ چه می بینیم؟

هر کس در این دنیا زمانی خواهد مرد. دانشمندان هیچ پاسخ یا مدرکی برای این سوال پیدا نکردند. بر اساس برخی کتب دینی، بدن هر انسانی دارای روح است و این روح پس از مرگ از بدن انسان خارج می شود. آن روح وارد بدن دیگری می شود و زندگی دیگر آغاز می شود.

۸. چرا ما می توانیم نیرو را احساس کنیم اما نمی توانیم آن را ببینیم؟

در این دنیا چهار نوع نیرو وجود دارد: نیروی الکترومغناطیسی. نیروی گرانشی. نیروی هسته ای قوی. نیروی هسته ای ضعیف.

همه این چهار نیرو در دنیای ما وجود دارند و شواهد علمی زیادی برای این نیروها وجود دارد. اما سوال اینجاست که چرا ما نمی توانیم نیرو را ببینیم اما می توانیم آن را احساس کنیم؟ ما می توانیم نیروی گرانش مصنوعی در فضا ایجاد کنیم اما نمی توانیم آن را ببینیم. هیچ دانشمندی نمی تواند پاسخ دقیقی برای این سوال بگوید.

۹. صدای درونی ما از کجا می آید؟

زمانی که ما در حال انجام برخی از کارها هستیم یک صدای درونی با ما صحبت می کند. سوال این است که "این صدا از کجا می آید". برخی از مردم می گویند ممکن است صدای قلب باشد و برخی می گویند از مغز ما می آید. این سوال پاسخ های متفاوتی دارد.

۱۰. آیا زمان واقعا وجود دارد؟

زمان پدرخوانده علم است بدون زمان علم وجود ندارد. زمان قدرتمندترین نیرو است و از بدو تولد تا مرگ همیشه مانند یک رودخانه جریان دارد. هیچ کس نمی تواند زمان را متوقف کند. بعضی از دانشمندان فکر می کنند که زمان توهمی است که کاملاً در علم ما می گنجد و نمی توانیم آن را حذف کنیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد