اونس طلا2337.71
مظنه14,476,000
18 گرم3,341,700
ارزش سکه32,614,428
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,700,000
ربع14,500,000

۶ اشتباه مرگبار که افراد بعد از ۴۰ سالگی مرتکب می شوند

ما در سایت طلا ۶ اشتباهی که بعد از ۴۰ سالگی نباید مرتکب شوید، را برایتان آوردیم.

تکرار کردن بعضی از اشتباهات در زندگی موجب کسب تجارب و یا آسیب هایی می شود که جبران آن سخت است و گاهی هم بعضی از اشتباهات قابل جبران نیست، خصوصا از سن ۴۰ سالگی به بعد. ما در سایت طلا ۶ اشتباهی که بعد از ۴۰ سالگی نباید مرتکب شوید، را برایتان آوردیم.

اشتباه شماره ۱:

انجام کاری که هیچ شادی و خوشی به همراه ندارد و خوشحالتان نمی کند.

چه کسی گفته که کار باید بدبختی بیاورد؟ بنشینید و ساعت هایی که کاری را انجام داده اید که دوست نداشتید محاسبه کنید. به نظرتان بهتر نیست در زندگیتان کاری را به عنوان شغل انتخاب کنید که از انجام آن لذت می برید؟ انتخاب باشماست.

۲.انجام کارهایی که با توانایی ها و علایق شما همسو نیست

اگر کارتان استعداد و توانایی هایتان را شکوفا نمی کند، جای تعجب نیست که احساس کنید فرسوده شده اید. بهتر است کاری را انجام دهید که در آن توانایی و به آن علاقه دارید تا اینکه یک عمر فعالیتی را انجام دهید که هیچ استعدادی در آن ندارید.

۳.کار کردن برای شخص دیگری

وقتی برای پرداخت قبوض یا حمایت از خانواده یا رضایت همسر یا والدین خود کار می کنید، در حال مرگ تدریجی هستید. مطمئناً شما خانواده خودتان را دوست دارید و می خواهید به آنها کمک کنید. بعد از 40 سالگی، دیگر نیازی ندارید که به جامعه خدمت کنید. حالا نوبت شماست که بالاخره کاری را که دوست دارید انجام دهید و از اطرافیانتان بخواهید که از شما حمایت کنند.

۴. ترس از تغییر و استفاده از فرصت ها

بسیاری از ما می ترسیم که ریسک کنیم و فرصت هایمان را در زندگی تغییر دهیم.

اگر از علاقه خودتان پیروی کنید و کاری را که دوست دارید انجام دهید، نمی میرید یا بی خانمان نمی شوید. همه می دانند که اگر 8 تا 10 ساعت در روز را صرف انجام یک شغل کنید، دچار فرسودگی شغلی خواهید شد و ناراحتی شما بر همه اطرافیان شما تأثیر خواهد گذاشت.

۵. ماندن در یک شغل فقط برای پول و امتیازات و عنوان

بسیاری از مردم این کار را انجام می دهند و کارهایی را انجام می دهند که حقوق بالایی دارد و کوپن های رایگان یا تخفیف دار به آنها می دهد. انتخاب شغل فقط بخاطر عنوان معتبر یکی دیگر از اشتباهاتی است که نباید آن را در ۴۰ سالگی مرتکب شد.

۶. منتظر بازنشستگی باشید تا از زندگی لذت ببرید

خیلی از افراد بعد از سن ۴۰ سالگی لذت و سرگرمی های خودشان را به تعویق می اندازند و منتظر میمانند تا بازنشسته شوند تا از زندگی لذت ببرند. آنها مسافرت نمی روند، تفریح نمی کنند و هرگز به این فکر نمی کنند که شاید زودتر بمیرند و یا دچار بیماری شوند و نتوانند در میانسالی از زندگی لذت ببرند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد