اونس طلا2299.44
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

۵ راز زوج هایی که هرگز بیمار نمی شوند

آیا می دانستید وقتی ۲ نفر در زندگی با هم شریک می شوند، میکروب‌های کوچک بدن خود را هم با هم سهیم می شوند؟

آیا می دانستید وقتی ۲ نفر در زندگی با هم شریک می شوند، میکروب‌های کوچک خود را هم با هم سهیم می شوند؟ شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد وقتی یکی از زوجین بیمار است، دیگری کاملاً در معرض میکروب‌های او قرار می‌گیرد.

میکروب های جدید لزوما چیز بدی نیستند. هر چه سیستم ایمنی شما بیشتر در معرض میکروارگانیسم ها قرار گیرد، شانس بیشتری برای مقابله با آنها، شناخت آنها و شکست دادن آنها خواهد داشت.

ما در سایت طلا،۵ راز زوج هایی که هرگز بیمار نمی شوند را برایتان آوردیم.

۱. آنها سیر خام می خورند

شواهد پزشکی نشان می‌دهد که سیر خام ، یک آنتی‌اکسیدان طبیعی و آنتی‌بیوتیک، باید به‌صورت خام مصرف شود تا ماده مؤثر آن، آلیسین، آزاد شود. برای از بین بردن بوی آن، مقداری جعفری تازه بخورید که بوی آن را از بین ببرد .

۲. دوش آب سرد می گیرند

اگر بتوانید آن را تحمل کنید، دوش آب سرد گردش خون را بهبود می‌بخشد، پوست را تقویت می‌کند و مهمتر از همه، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. دوش آب سرد، تولید گلوتاتیون در بدن را افزایش می دهد. گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان بسیار قوی در بدن است.

۳. آنها به زندگی خود طعم می دهند

آنها به‌جای دارو از گیاهان و ادویه‌ها ، ویتامین‌ها و مکمل‌های طبیعی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، علف لیمو، که در غذاهای آسیایی استفاده می شود، یک آنتی باکتریال قوی است. فلفل باعث سلامتی می شود و سرشار از ویتامین ها و کاروتنوئیدها است.

مطالعات نشان داده است که دارچین و زردچوبه یک عامل ضد عفونی کننده و ضد باکتری طبیعی و حتی یک مسکن طبیعی نیز هستند. روزانه چای سبز که مملو از آنتی اکسیدان هایی به نام پلی فنول های کاتچین است، بنوشید.

۴. چرت می زنند

اکثر ما تصور اشتباهی در مورد خواب داریم . فکر می‌کنیم که قرار است فقط ۷ تا ۸ ساعت بخوابیم اما همه ما باید در طول روز به مدت ۴۵ دقیقه چرت بزنیم. اگر شاغل هستید به رئیس خود بگویید که بسیاری از مطالعات اخیر نشان می دهد که کارگرانی که در طول روز چرت می زنند بازدهی بیشتری نسبت به افرادی دارند که چرت نمی زنند و در محل کار نیم ساعت چرت بزنید.

۵. در رختخواب خودشان می خوابند

به گفته دکتر نیل استنلی، متخصص خواب در دانشگاه بریتانیا، استفاده از تخت مشترک با شریک زندگی می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. زیرا در صورت خر و پف کردن به طور متوسط ۵۰ درصد بیشتر زوجین دچار اختلالات خواب می شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد