اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۵ گام ساده برای حفظ رابطه عاشقانه

پذیرش رادیکال نیاز به خرد، بلوغ، صبر، انعطاف پذیری عاطفی، تمایل به رها کردن نفس و نیاز به درست بودن دارد.

این یک راه حل سریع نیست زیرا پذیرش رادیکال نیاز به خرد، بلوغ، صبر، انعطاف پذیری عاطفی، تمایل به رها کردن نفس و نیاز به درست بودن دارد. و مهمتر از همه، کار زیادی می طلبد. این واقعا یک تمرین است. برای حفظ رابطه‌تان از ۵ گام پذیرش رادیکال استفاده کنید . ما در سایت طلا این ۵ گام را برایتان آوردیم.

۱. فقط او را دوست داشته باشید (یا فقط او را رها کنید)

شما ویژگی های دوست داشتنی او را می شناسید و سپس متعهد خواهید شد که بدون توجه به هر چیزی فقط او را دوست داشته باشید. اگر نمی توانید متعهد شوید که او را دوست داشته باشید، وقت آن است که او را رها کنید.

۲. توقف، تأمل، درون نگری

وقتی به ناچار می خواهید او را مجبور کنید که از انجام کارهای بسیار آزاردهنده دست بردارد، این تکنیک بسیار کاربردی است. توقف، تأمل، درون نگری: تکنیک قدرتمندی است که به شما اجازه می دهد احساسات خودتان را بشناسید و آنها را کنترل کنید. این نه تنها به جلوگیری از خشم کمک می کند، بلکه به شما اجازه می دهد که بفهمید چه چیزی در درونتان اتفاق می افتد و باعث خشم و عصبانیت می شود. همدلی و شفقت در اینجا حرف اول را می زند!

۳. ارتباطات

این شامل تعدادی روش اثبات شده برای ایجاد امنیت در رابطه شما می شود. امنیت و اعتماد اجزای ضروری برای ارتباط موفق هستند.

۴. همه شخصیت او را دوست داشته باشید ، حتی بخش‌های «دوست نداشتنی»

وقتی صحبت از پذیرش می شود، چیزی به نام پذیرش نصفه و نیمه وجود ندارد. پذیرش به این معنی است که شما همیشه پشت او هستید حتی زمانی که او اشتباه می کند. پذیرش، یک عشق بی قید و شرط است . زمانی که احساس می کنید عمیقاً آسیب دیده اید یا ناامید هستید، یا حتی زمانی که احساس می کنید او مقصر است، پذیرش او به طرز غیرقابل تحملی سخت است اما باید تلاش کنید و او را بپذیرید.

۵. قانون پلاتین را اعمال کنید و او را در اولویت خود قرار دهید

از شما می‌خواهم که تمرین کنید چگونه محبت خودتان را به روش‌هایی که برای او جالبتر است ابراز کنید و چگونه با خواسته‌ها و نیازهای او هماهنگ‌تر شوید . خیلی مهم است که او را در اولویت قرار دهید و او این را بداند. اولویت دادن به او و اولویت دادن به رابطه خودتان، کلید دستیابی به عشق شاد و پایدار است. پذیرش رادیکال شما را از بسیاری از افکار تاریک، قضاوت های سمی و نارضایتی های کوچک رها می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد