اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۳ راه ساده برای اینکه بفهمید یک مرد عاشق شماست

دوست داشتن فقط از طریق گفتار ابراز نمی شود، بلکه رفتار هم به شما نشان می دهد که همسرتان شما را دوست دارد یا خیر.

وقتی وارد یک رابطه می شوید، تشخیص اینکه آیا شما و همسرتان با هم تفاهم دارید، مشکل است. به مرور زمان عشق جای خودش را به منطق می دهد و ممکن است احساسات یکدیگر را زیر سوال ببرید. دوست داشتن برخلاف تصور فقط از طریق گفتار ابراز نمی شود، بلکه رفتار هم به شما نشان می دهد که همسرتان شما را دوست دارد یا خیر.

ما در سایت طلا، ۳ رفتار برایتان آوردیم که نشان می دهد، مردتان شما را واقعا دوست دارد.

۱. او نمی تواند زندگیش را بدون شما تحمل کند

اگر متوجه شدید که همسرتان نمی تواند یک روز با شما صحبت نکند و تحمل جدایی از شما را ندارد یعنی شما را دوست دارد. او همیشه در حال برنامه‌ریزی برای آینده است و احساس می‌کند که زندگی‌اش بدون شما کامل نیست.

۲. او شما را به سفر دعوت می کند

وقتی مردی به شما پیشنهاد می دهد که با او به سفر بروید یعنی می‌خواهد زمان باکیفیتی را با شما بگذراند. واقعیت این است که مردان، زنانی را که دوست ندارند دعوت نمی‌کنند تا با آنها سفر کنند.

۳. او تلاش می کند تا شما را خوشحال کند

او برای خوشحال کردن شما بدنبال مناسبت یا بهانه نمی گردد. مردی که عاشق شما باشد از هر موقعیتی استفاده می کند تا شما را غافلگیر کند. او هیچوقت از شما نمی خواهد که کارهایش را جبران کنید یا بر سر شما منت نمی گذارد و یا اینکه از محبتی که می کند سوءاستفاده نمی کند.

بنابراین، اگر کسی را در زندگیتان دارید که ویژگی های بالا را دارد، احساسات او را در مورد خودتان زیر سوال نبرید و به او اعتماد کنید. وقت آن رسیده است که در قلبتان را برای این مرد باز کنید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد