اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این مرد بیش از ۴۰۰ تومور در بدنش دارد + عکس

مردی که بیش از ۴۰۰ تومور در سراسر بدنش دارد، می گوید :زندگی من یک نسخه از جهنم است.

مردی که بیش از ۴۰۰ تومور در سراسر بدنش دارد، می گوید :زندگی من یک نسخه از جهنم است.

کنی یک بیماری نادر به نام «سندرم گاردنر» دارد که باعث رشد غیرطبیعی و منجر به سرطان روده بزرگ می‌شود.

او می گوید: " وقتی هشت ساله بودم متوجه شدم که به سندرم گاردنر مبتلا هستم که بخشی از آن سرطان روده بزرگ است. وقتی نه ساله بودم، قسمتی از روده کوچک و روده بزرگ برداشته شد اما تقریباً در همان زمان متوجه شدم که اولین تومور روی سرم رشد می کند، بعد از مدتی همه آنها ظاهر شدند. سندرم گاردنر عامل ایجاد تومورها است.

من بیش از ۴۰۰ تومور روی بدنم دارم. در پشتم، از بالای گردن تا دنبالچه‌ام احتمالاً ۲۰۰ تومور دارم. روی سینه و شکمم ۴۰ تا ۵۰ تومور دارم. روی سرم، ۱۲ تا ۲۴ تا دارم و بین دست‌ها و پاهایم احتمالاً یک دوجین دیگر دارم. طی چند سال گذشته، تومورهای بدن من به شدت رشد کرده اند. "

او افزود: « پزشکان هنوز نمی دانند چرا رشد می کنند یا چه چیزی باعث رشد تومورها می شود. این بیماری بسیار ناشناخته است. زندگی من واقعا یک نسخه از جهنم است»

شجاعت این مرد، در رسانه های اجتماعی مورد ستایش قرار گرفته است و یک نفر نوشته است: "درد را می توانی در چشمانش ببینی. امیدوارم که خدا او را شفا بدهد."

یکی دیگر از کاربران نوشت: "دلخراش... امیدوارم که کسی بتواند به او کمک کند... قلب من از دیدن کسی که این همه ناراحت است به درد می آید."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد