اونس طلا2302.52
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

۷ راز که زنان کاریزماتیک به شما نمی گویند

حفظ یک رابطه عاشقانه رازهایی دارد که زنانی که کاریزماتیک و با تجربه هستند، آن را می دانند.

حفظ یک رابطه عاشقانه، سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد و به سال‌ها تجربه نیاز دارد. اما حفظ یک رابطه عاشقانه رازهایی دارد که زنانی که کاریزماتیک و با تجربه هستند، آن را می دانند.

ما در سایت طلا، هفت راز زنان موفق در ازدواج را برایتان آوردیم.

۱. با وسواس رفتار نکنید

هرگز برای مردی به این امید که او را تحت تأثیر قرار دهید، کاری انجام ندهید. عادی ،عاقل و بالغ باشید.

۲. از اینکه او در مورد شما چه فکری می کند ، نگران نباشید

با مشاهده و از طریق مکالمات واقعی و جدی، با آنچه که او راجبتان فکر می‌کند، بیشتر آشنا می شوید. در مورد چیزی که در ذهن اوست وسواس نداشته باشید و مرتب نظرش را در مورد خودتان نپرسید. مردان از سؤالات مکرر درباره آنچه که به آن فکر می کنند لذت نمی برند.

۳. او را مجبور به تعهد نکنید

آیا از منتظر ماندن او برای درخواست ازدواج خسته شده اید؟ اگر چنین است، هر کاری که لازم است انجام دهید تا روی زندگی خودتان تمرکز کنید. مردها بعد از ۲ ماه متوجه می شوند که یک شخص را برای ازدواج می خواهند یا خیر. استقلال و اعتماد به نفس خودتان را به او نشان دهید و در مورد اهداف آینده خود صادق باشید.

۴. نیازها و خواسته های خودتان را فراموش نکنید

به یاد داشته باشید، شما در یک رابطه دو طرفه هستید. نیازها و خواسته های شما هم باید به اندازه نیازهای او مهم باشد. اغلب زنان آنقدر از خواسته‌هایشان دور می‌شوند که آن را فراموش می کنند و رابطه شان به سرعت یک طرفه می‌شود. هرگز به خاطر یک رابطه ؛ دوستان، خانواده، علایق یا ارزش های خودتان را رها نکنید.

۵. هرگز بی احترامی را تحمل نکنید

ممکن است فکر کنید این برای شما صدق نمی کند و امیدوارم اینطور نباشد. اما، متأسفانه بسیاری از زنان برای رفتار نامحترمانه و بی احترامی همسر یا نامزدشان بهانه می آورند. وقتی به مردی اجازه می‌دهید که با شما بدرفتاری کند، تصور می‌کند که رفتارش با شما خوب است. برخورد با رفتار نامحترمانه می تواند چالش برانگیز باشد، اما هیچ میزان عشقی نمی تواند آن را توجیح کند.

۶. به او فرصت دهید تا توضیح بدهد

شما هرچقدر هم او را بشناسید باز هم نمی توانید در مورد علت گفتن یا دلیل انجام کارش نتیجه گیری کنید. ازش بپرس. مثلا بگویید « متوجه شدم که دیشب مرا به دوستت در مهمانی معرفی نکردی. داشتم فکر می کردم که چرا معرفی نکردی؟»

۷. سخت کار کنید تا رابطه تان پایدار بماند

اگرچه نباید دوستان یا فعالیت‌هایی را که از آنها لذت می‌برید، رها کنید، اما فراموش نکنید که متعهد هستید و اولویت شما در زندگی همسرتان است. زمان کمتری برای چیزهای دیگر بگذارید. فقط مطمئن شوید که در زندگیتان تعادل ایجاد کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد