اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مردان عاشق این ۱۵ کار کوچک هستند اما نمی گویند

همه مردان در هر سنی، بعضی از کارهای زیبای زنانه را دوست دارند اما آن را به زبان نمی آورند.

خانم ها ۱۵ کار کوچک انجام می دهند ولی هرگز متوجه نمی شوند که همسرشان عاشق این کارهاست. همه مردان در هر سنی، بعضی از کارهای زیبای زنانه را دوست دارند اما آن را به زبان نمی آورند. اگرچه گفتن اینکه مردان واقعا چه می‌خواهند سخت است، اما رفتار ظریف و مشخصی وجود دارد که زنان انجام می‌دهند و مردان مخفیانه آن‌ها را دوست دارند.

ما در سایت طلا، ۱۵ کاری که دختران انجام می دهند و پسرها (مخفیانه) آنها را دوست دارند، برایتان آوردیم.

۱. گذاشتن سر روی سینه او

وقتی روی کاناپه دراز کشیده و تلویزیون تماشا می‌کنید، سرتان را روی سینه او بگذارید. بیشتر مردها دوست دارند که همسرشان، سرش را روی سینه‌شان بگذارد و با دست هایش او را بغل کند.

۲. ارسال اولین پیام

برای مردها ارسال پیامک سخت است، زیرا احساس می کنند مزاحم شما می شوند. آنها دوست دارند همیشه شما اولین پیامک را ارسال کنید. پسرها نیز عاشق احساس محبت هستند و اگر واقعاً به شما علاقه داشته باشد به شما فکر خواهد کرد. فرستادن یک پیام کوتاه زیبا، روزش را روشن می کند و حالش را خوب می کند.

۳. به او بگویید که از او قدردانی می کنید.

بعضی از مردها نسبت به دیگران رمانتیک تر هستند، این هیچ ایرادی ندارد. فقط یادتان نرود، مردی را که برای رابطه تان زیاد تلاش می کند از سپاسگذاری و قدردانی محروم نکنید.

۴. به او بگویید واقعا چه احساسی دارید.

همه مردها قادر نیستند احساسات شما را از رفتار شما بخوانند. برخی از مردها به ابراز مستقیم احساسات نیاز دارند و این باعث می شود که در درون احساس گرما و انرژی کنند و به شما علاقه مند شوند.

۵. بازی با موهایش در حین رانندگی

اگر در حال رانندگی است، دست خودتان را دراز کنید و پشت سر او را برای مدتی بخارانید یا ماساژ دهید.

۶. لاف زدن در مورد او در شبکه های اجتماعی.

بعضی از دختران در این مورد زیاده روی می کنند. اما اگر عشقتان کار خوبی برای شما انجام می‌دهد، صحبت کردن در مورد آن یا عکس گرفتن از کار خوب او و به اشتراک گذاشتن آن، نشان می دهد که قدر او را می دانید و دوست دارید قدردانی و عشق خودتان را با دنیا به اشتراک بگذارید.

۷. پوشیدن لباس او

پوشیدن لباس همسرتان یکی دیگر از کارهایی است که آنها عاشق آن هستند.

۸. برقراری تماس چشمی و گوش دادن​

زنان بهتر از هر کسی می دانند که گوش دادن یک فعالیت غیرفعال نیست. گوش دادن فعال، به تلاش نیاز دارد. وقتی می نشینید، ارتباط چشمی میانتان را حفظ می کنید و در مورد چیزی که برایش مهم است، صحبت می کنید، به او نشان می‌دهید که به او اهمیت می‌دهید .

۹. به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید.

عاشق شدن، آسان است اما عاشق ماندن نیاز به تلاش دارد. فقط یک یادداشت عاشقانه در جیب او بیندازید تا در طول روز آن را پیدا کند. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید عشقتان را به او ابراز کنید.

۱۰. وقتی با دوستانتان بیرون هستید به او پیامک بدهید.

اگر مردی دارید که به اندازه کافی بالغ است و به شما اجازه می دهد با دوستانتان بیرون بروید، هر از چند گاهی در طول شب به او پیامک بزنید. با این کار به او می فهمانید که وقتی بیرون هستید هنوز به او فکر می کنید.

۱۱.رمانتیک بودن

کارهای کوچکی مانند گرفتن دست او در حین راه رفتن، در آغوش گرفتن او در صف خواربارفروشی، یا گرفتن بازوی او در حین ورود به مهمانی، را فراموش نکنید. به او نزدیک شوید و به او بگویید که به بودن در کنار او افتخار می کنید.

۱۲. او را با خوراکی ها غافلگیر کنید.

چیزهای کوچک بسیار مفید هستند . خوراکی هایی که دوست دارد را تهیه کنید و اگر می توانید آن را به محل کارش ببرید.

۱۳. به او کلمات تایید کننده بدهید.

مردها برای شاد ماندن به چیزهای زیادی نیاز ندارند، آنها دوست دارند کارهایی را انجام دهند تا احساس کنند، خاص و مفیدند. کلمات تأییدی به مردان کمک می‌کند احساس خاص‌تر و امنیت بیشتری داشته باشند.

۱۴. برنامه ریزی برای یک شب رمانتیک

خبر خوب این است که برای شاد کردن یک مرد نیازی به حرکات عاشقانه بزرگ نیست. اما هر از گاهی ترتیب دادن یک شام رمانتیک می تواند فشار زندگی را از روی شانه های مرد کم کند و احساس خوبی در او ایجاد کند.

۱۵. به یاد آوردن چیزهایی که دوست دارد و دوست ندارد.

زنی که به مردش توجه می کند، زنی است که به شما احساس خاص بودن می دهد. او از اینکه شما می دانید چه چیزی دوست دارد و چه چیزی دوست ندارد لذت می برد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد