اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قبل از جدایی به این ۵ سؤال پاسخ بدهید

اگر شما هم به رابطه تان شک دارید، باید قبل از اینکه تصمیم بگیرید جدا شوید چند سوال اساسی از خودتان بپرسید.

اگر در یک رابطه هستید اما غمگین هستید، پس زمان آن رسیده که این رابطه را ترک کنید. هر روز، میلیون‌ها مرد و زن، از خود می‌پرسند که آیا منطقی است که به رابطه شان پایان بدهند؟! اگر شما هم از خودتان این سوال را می‌پرسید، باید قبل از اینکه تصمیم بگیرید جدا شوید چند سوال اساسی از خودتان بپرسید. تا زمانی که نتوانید صادقانه به این ۵ سوال پاسخ دهید، از او جدا نشوید:

۱. آیا فردی که دوستش دارید به شما خیانت کرده است؟ بیش از یک بار؟

اکثریت قریب به اتفاق مردان و زنانی که به دنبال رابطه هستند، خواهان تک همسری صددرصدی هستند، اما نرخ بالای طلاق و جدایی نشان می دهد که خیانت هر روز اتفاق می‌افتد. اگر برای شما اتفاق افتاد، باید از خودتان بپرسید که آیا می توانید از آن عبور کنید و به همسرتان فرصت دهید تا وفاداری خودش را به شما ثابت کند؟

اگر یک بار خیانت دیده اید، با احتیاط قدم بردارید زیرا احتمال تکرار آن زیاد است. اگر بیش از یک بار به شما خیانت شده، باید بپذیرید که عشقی در این رابطه وجود ندارد.

۲. آیا کسی که با او قرار می گذارید تا به حال شما را ناامید کرده یا باعث شده نسبت به خودتان احساس بدی داشته باشید؟

کاملاً طبیعی است که از همسرتان عصبانی شوید یا با او مشکل داشته باشید، اما بدرفتاری و رفتارهای ناپسند به گونه ای که باعث شود کسی احساس حقارت کند، کار اشتباهی است. مهم نیست که یک نفر چقدر عصبانی است یا به چه دلیل عصبانی است. هرگز نباید به کسی که دوستش دارید برچسب بزنید یا او را تحقیر کنید.

۳. آیا برای مدتی از رابطه خود ناراضی بودید؟

اگر مدت کوتاهی در یک رابطه بوده‌اید (مثلاً کمتر از یک سال) اما فقط یک ماه از او راضی بودید، وقت آن است که به جدایی فکر کنید. اگر دو تا سه سال یا بیشتر در یک رابطه بودید و شش ماه یا بیشتر از آن ناراضی بودید، باید به جدایی فکر کنید.

بسیاری از مردان و زنان از روابطشان ناراضی هستند و ناراضی باقی می‌مانند و هرگز بهتر نمی‌شوند. آنها در رابطه شان می مانند زیرا حاضر نیستند رابطه شان را ترک کنند. روابط قرار است بیش از هر چیز به زندگی شما آرامش و امنیت بدهد. اگر رابطه شما با این معیار مطابقت نداشته است، باید از خود بپرسید: چرا من هنوز در این رابطه هستم؟

۴. آیا هنوز فکر می کنید که با یک شخص بهتر ملاقات می کنید؟

متأسفانه، برخی از مردان و زنان منتظر هستند تا فرد بهتری بیاید.

اگر در یک رابطه خوب هستید، نباید منتظر باشید تا با شخص بهتری آشنا شوید. اگر هنوز این امید را دارید که یک شخص بهتر به طور جادویی در زندگی شما ظاهر می شود، مطمئن باشید رابطه ای که اکنون در آن هستید دوام نخواهد آورد. شما باید دو سوال زیر را از خود بپرسید: آیا من همیشه مرغ همسایه را غاز می بینم؟ آیا ده سال بعد خوشحال می شوم در کنار کسی که دوستش دارم ، باشم؟ این سوالات را صادقانه از خودتان بپرسید و به این سوالات پاسخ دهید.

۵. آیا رابطه کسی که دوستش دارید با دوستان و اعضای خانواده شما خوب است؟

هدف، یافتن شریکی نیست که همه افرادی که در زندگی شما هستند را به اندازه شما دوست داشته باشد. هدف این است که فردی را بیابید که به طور کلی با ساختار زندگی اجتماعی شما تناسب داشته باشد. اگر با کسی قرار می‌گذارید که دیگران دائماً درباره‌اش نظرات منفی می‌دهند یا او را دوست ندارند یا نمی توانند با او ارتباط برقرار ‌کنند، باید به طور جدی از خودتان بپرسید که آیا می‌خواهید زندگیتان را با این فرد شریک شوید؟

پرسیدن این پنج سوال از خودتان، باعث می شود تا متوجه شوید که آیا زمان جدایی فرا رسیده است یا هنوز ارزش ادامه دادن را دارد. مهمتر از همه باید بدانید که با خودتان صادق باشید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد