اونس طلا2337.31
مظنه15,236,000
18 گرم3,517,200
ارزش سکه34,326,708
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

این ۶ کار قاتل رابطه و ازدواج شماست

اکثریت قریب به اتفاق مردم خواهان یک رابطه صمیمی هستند.

در حالی که بیشتر مردم مجرد هستند اما تحقیقات نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق مردم خواهان یک رابطه صمیمی هستند. با این حال، حفظ یک رابطه صمیمی آسان نیست. تقریباً ۴۰ درصد از ازدواج‌های اول با شکست مواجه می‌شوند، در حالی که احتمال موفقیت در ازدواج‌های بعدی کمتر است.

دلایل شکست روابط به تعداد افراد مختلف است.ما در سایت طلا، شش مورد از رایج‌ترین قاتلان رابطه را برایتان آوردیم.

۱. مسائل مربوط به اعتماد

اعتماد برای حفظ و تداوم یک رابطه صمیمی، کاملاً ضروری است. بدست آوردن و نگه داشتن اعتماد یکی از سخت ترین چیزهاست. مسائل مربوط به اعتماد طیف وسیعی از انتخاب های مالی تا اعتماد عاطفی را شامل می شود.

۲. خیانت و حسادت

اگر اعتماد در یک رابطه از بین برود، خیانت و شک بوجود می آید. خیانت تقریباً نیمی از روابط را هرچند هم عمیق و صمیمی باشد، از بین می‌برد. حتی اگر تصمیم دارید بعد از خیانت هم در کنار هم بمانید، بازسازی رابطه قبلی یک تجربه سخت و از نظر احساسی خسته کننده است.

۳. مشکلات ارتباطی

بسیاری از زوج ها نمی توانند به روش درست و صحیح باهم ارتباط برقرار کنند . با این حال، ناتوانی در برقراری ارتباط می‌تواند باعث شود که یک زوج صمیمی تفاهمشان را از دست بدهند و بیشتر شبیه هم اتاقی‌ها با هم زندگی کنند تا شریک زندگی. با گذشت زمان، آنها احساس انزوا و تنهایی می کنند و صمیمیت را در جای دیگری جستجو کنند. فقدان ارتباط منجر به تحقیر می شود.

۴. عدم تعادل

روابط نامتعادل در میان زوج‌های جوان و آنهایی که فرزند دارند یا والدین سالخورده دارند رایج است، اما ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. عدم تعادل زمانی اتفاق می‌افتد که یک یا هر دو شریک به افراد دیگر یا موقعیت‌های دیگر اهمیت می دهند و اولویت هایشان را فراموش می کنند.

۵. مشکلات سازگاری

حفظ یک رابطه متضاد با هم بسیار دشوار است. سازگاری اساسی در بسیاری از موارد برای یک رابطه راحت و طولانی مدت ضروری است. اگر شما ارزش های متفاوتی با هم دارید باید بدانید که احترام و سازش برای داشتن یک رابطه صمیمی یک امر کاملاً حیاتی است.

۶. رفتار توهین آمیز

هرگز نباید در هیچ رابطه ای سوء استفاده را تحمل کرد. خشم، بی احترامی و مشکلات عاطفی ممکن است به خودی خود پایان دهنده رابطه نباشند، اما ادامه این رفتارها می توانند افراد را فرسوده کند. ناتوانی یا بی احترامی به افکار، باورها و احساسات شریک زندگی می تواند اعتماد و صمیمیت را در هر رابطه ای از بین ببرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد