اونس طلا2380.06
مظنه16,601,000
18 گرم3,832,300
ارزش سکه37,402,053
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

آخرین آمار فوتی‌ها و مصدومان چهارشنبه‌سوری

رئیس سازمان اورژانس کشور آخرین آمار مصدومین و فوتی‌های "چهارشنبه‌سوری" را اعلام کرد.

به گزارش سایت طلا،"چهارشنبه‌سوری" یکی از جشن‌های باستانی ایران است که در آستانه نوروز برگزار می‌شود اما متأسفانه در سال‌های اخیر، شیوه برگزاری این مراسم سنتی دستخوش تغییرات ناخوشایندی شده و این جشن قدیمی تبدیل به مراسمی برای انفجار مواد آتش‌زا و ترقه و مواد محترقه شده است. در این گزارش آمار لحظه به لحظه حوادث و مصدومین "چهارشنبه‌سوری" ارائه می‌شود:

مصدوم شدن 373 نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری تا 10 صبح امروز

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در کشور از اول تا 23 اسفند امسال اظهار کرد: تا ساعت 10 صبح روز 23 اسفند تعداد 373 نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری مصدوم شده‌اند که از این تعداد 56 نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند و 5 نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌ شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد 278 نفر درمان و ترخیص شده‌اند؛ بیشترین مصدومین مربوط به استان‌های تهران آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی بوده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: تاکنون 54 نفر دچار قطع عضو شده‌اند، چشم 90 نفر آسیب دیده و 134 نفر به دلیل حوادث چهارشنبه سوری دچار سوختگی شدند.

میعادفر با بیان اینکه تاکنون 16 نفر در این حوادث فوت کردند، تصریح کرد: هفت نفر از فوتی‌ها در تبریز، پنج نفر در تهران، دو نفر در همدان، یک نفر در ارومیه و یک نفر در قزوین بوده است.

وی بیان کرد: متاسفانه در این حوادث یک دستگاه آمبولانس اورژانس نیز دچار آسیب‌دیدگی شده است.

آخرین آمار مصدومان امروز کشور تا ساعت 14

جعفر میعادفر؛ رئیس سازمان اورژانس کشور درباره شمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در کشور اظهار کرد: از ابتدای امروز 23 اسفند ماه 1401 تا ساعت 14 در کل کشور 45 نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری، مصدوم شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد هفت نفر در اورژانس بستری و 36 نفر درمان و ترخیص شده‌اند.

میعادفر ادامه داد: دو نفر از مصدومین دچار قطع عضو شده‌اند؛ چشم 10 نفر آسیب دیده و 12 نفر دچار سوختگی شده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بیشترین مصدومان به ترتیب مربوط به استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان و گلستان بوده است.

103 مصدوم تا ساعت 13 امروز در تهران

یحیی صالح طبری؛ رئیس مرکز اورژانس تهران در گفت‌وگو با تسنیم درباره حوادث چهارشنبه‌سوری امسال از ابتدای اسفند تا ساعت 13 روز سه‌شنبه 23 اسفند ماه اظهار کرد: تاکنون 103 نفر بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شده‌اند.

وی افزود: هفت نفر از مصدومین جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس تهران بیان کرد: تعدادی از مصدومان در محل حادثه، درمان‌های لازم را دریافت کرده‌اند و سایر مصدومان نیز به بیمارستان‌های شهدای یافت‌آباد، فارابی، مطهری، سینا، امام حسین(ع)، حضرت رسول و شهدای هفتم تیر منتقل شده‌اند.

افزایش آمار مصدومان در تهران به 135 نفر تا ساعت 17

صالح طبری؛ رئیس مرکز اورژانس تهران از افزایش آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند تا ساعت 17 روز سه‌شنبه 23 اسفندماه، 135 نفر در استان تهران در حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم‌ شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد 27 نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌‌اند.

رئیس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: تاکنون 52 نفر از مصدومین دچار سوختگی و 19 نفر دچار قطع عضو شده‌اند و چشم 51 نفر آسیب‌دیده است.

وی بیان کرد: آمار فوتی‌ها فعلاً افزایشی نداشته است.

افزایش مصدومان کشوری به 501 نفر تا ساعت 17

جعفر میعادفر؛ رئیس سازمان اورژانس کشور از افزایش آمار مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند تا ساعت 17 امروز 23 اسفندماه، 501 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد 88 نفر در بیمارستان‌‌ها بستری‌ شده‌اند و مابقی مصدومین نیز درمان و مرخص شده‌اند.

میعادفر ادامه داد: بیشترین مصدومین در استان‌های تهران با 135 نفر، آذربایجان شرقی با 68 نفر و آذربایجان غربی با 27 نفر بوده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون 186 مصدوم دچار سوختگی، 60 نفر دچار قطع عضو و 133 نفر دچار آسیب بینایی شده‌اند.

200 تماس با آتش‌نشانی تهران از ساعت 17 امروز

قدرت‌اله محمدی؛ رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: تا این لحظه بالای 2000 تماس با سامانه 125 داشته‌ایم که 200 تماس آن مربوط به بعد از ساعت 17 بوده است.

وی ادامه داد: 4 حادثه ناشی از اتفاقات چهارشنبه‌سوری گزارش شده؛ یک حادثه مربوط به یک واحد تجاری بوده است، یک واحد مسکونی و 2 حادثه نیز در فضای سبز

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: استدعای ما از شهروندان مراقبت والدین از فرزندان است.

714 مصدوم در سطح کشور تا ساعت 20 امشب

میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور از افزایش آمار مصدومان چهارشنبه سوری در کشور خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند تا ساعت 19:45 امشب 23 اسفند ماه، 714 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند.

وی افزود: از این تعداد 136 نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند و 8 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند.

میعادفر با بیان اینکه 527 نفر از مصدومین درمان و ترخیص شده‌اند، ادامه داد: متاسفانه تاکنون 17 نفر در این حوادث فوت کرده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون 80 نفر دچار قطع عضو شده‌اند، چشم 208 مصدوم دچار آسیب شده و 249 نفر دچار سوختگی شده‌اند.

وی متذکر شد: تاکنون دو دستگاه آمبولانس نیز در حوادث چهارشنبه‌سوری آسیب دیده‌اند.

کاهش 80 درصدی تماس‌ها با آتش‌نشانی نسبت به سال قبل

قدرت آله محمدی؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: از ساعت 17 که شروع عملیات بوده 200 تماس داشتیم که نسبت به سال گذشته 80 درصد تماس کمتر شده است.

وی با اشاره به وقوع 4 حادثه در این بازه‌زمانی گفت: یکی از این آتش‌سوزی‌ها در یک ساختمان اداری، دو حادثه فضای‌سبز و یک حادثه در یک ساختمان مسکونی بوده است.

محمدی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم تا مراقب خود و فرزندان باشند، هرچه به ساعات پایانی شب نزدیک می‌شویم و احتمال تماس‌ها زیادتر است؛ در حال حاضر 3 هزار و 500 آتش نشان در 800 نقطه پایتخت مشغول امداد‌رسانی به شهروندان هستند.

افزایش آمار فوتی‌های تهران به 8 نفر تا ساعت 20

یحیی صالح طبری، رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: از ابتدای اسفند تا ساعت 20 امشب، 192 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند که 41 نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند و یک نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

وی از افزایش آمار فوتی‌ها خبر داد و افزود: در تهران هشت نفر بر اثر حوادث چهارشنبه‌سوری جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: تاکنون 69 نفر از مصدومان از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند؛ 21 نفر دچار قطع عضو و 72 نفر نیز دچار سوختگی شده‌اند.

افزایش شمار مصدومان کشور به 924 نفر در ساعت 20

میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور از افزایش شمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد و به تسنیم گفت: از ابتدای اسفند تا ساعت 20 شب 23 اسفندماه، 924 نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری مصدوم شده‌اند و از این تعداد 168 نفر در بیمارستان بستری‌اند؛ هشت نفر از مصدومان، بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: تاکنون 282 نفر دچار سوختگی و 91 نفر دچار قطع عضو شده‌اند؛ 266 نفر نیز از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند.

وی افزود: 692 نفر از مصدومان درمان و ترخیص شده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: استان‌های تهران، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به ترتیب دارای بیشترین تعداد مصدومان هستند‌.

انفجار هولناک منجر به سوختگی 2 نوجوان

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: ساعت 20 امشب وقوع انفجار مواد محترقه در محله ورامین به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، ماموران آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند؛ بررسی‌ها نشان می‌داد 2 نوجوان 14 ساله مشغول بسته‌ بندی مواد محترقه بودند که دچار انفجار شدند.
ملکی گفت: این 2 نوجوان پس از حادثه قبل از رسیدن ماموران آتش‌نشانی توسط همسایه ها به بیمارستان منتقل و به شدت دچار سوختگی شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ماموران آتش‌نشانی پس از ایمن سازی و اقدامات لازم محل حادثه را ترک کردند.

عبورتعداد مصدومین از مرز 1000 نفر تا ساعت 21 امشب

رئیس سازمان اورژانش کشور با بیان این که از اول اسفند تا ساعت 21 امشب 23 اسفند، 1172 مصدوم در سراسر کشور گزارش شده‌است، اظهار کرد: از این تعداد 139 نفر در حال حاضر در بیمارستان‌ها بستری هستند و حال 8 نفر وخیم است که در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: در این ایام 104 مورد قطع عضو، 339 مورد آسیب به چشم و 333 مورد سوختگی را داشتیم.

وی گفت: تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به ترتیب بیشترین آمار مصدومان را داشته‌اند.

انفجار در خیابان آفریقا
سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: ساعت 21/30 امشب وقوع انفجار مواد محترقه در خیابان آفریقا به سامانه 125 اطلاع رسانی آتش‌نشانی گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، ماموران آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند که در بررسی‌ها مشخص شد، یک زن 34 ساله و یک مرد 37 ساله دچار حادثه براثر انفجار ترقه شدند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه انفجار، آتش‌سوزی در پی نداشته است، ادامه داد: زن و مرد جوان پس از حادثه توسط امدادگران اورژانس برای سیرمراحل درمانی راهی بیمارستان شدند و ماموران آتش‌نشانی اقدامات لازم را برای ایمنی محل موردنظر انجام دادند.

برقراری سه هزار و 250 تماس تا ساعت 22

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: تا ساعت 22 امشب سه هزار و 250 تماس داشتیم که منجر به 130 ماموریت شد.

قدرت الله محمدی شامگاه سه شنبه گفت: در این ماموریت ها هشت آتش سوزی مربوط به خودرو، 35 آتش سوزی در فضای سبز، 12 آتش سوزی در سطل های زباله و سه مورد خاص است سوزی داشتیم.

وی تاکید کرد: نسبت به سال گذشته 25 درصد در وقوع حوادث و تماس ها کاهش داشتیم.

افزایش آمار مصدومان به 1860 نفر تا ساعت 22

میعادفر؛ رئیس سازمان اورژانس کشور از افزایش آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: از ابتدای اسفندماه تا ساعت 22 امشب 23 اسفند، 1860 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند؛ از این تعداد 287 نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند و حال 10 نفر از بیماران وخیم است که در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

وی افزود: تاکنون 1494 مصدوم درمان و ترخیص شده‌اند و به 63 مصدوم، در محل حادثه خدمات درمانی ارائه شده است.

وی از افزایش آمار قطع عضو به 126 مورد خبر داد و بیان کرد: در حوادث چهارشنبه سوری 546 نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند 479 نفر نیز دچار سوختگی شده‌اند.

450 مزاحم تلفنی برای اورژانس تهران در چهارشنبه سوری!

یحیی صالح طبری از افزایش آمار مصدومان چهارشنبه سوری در پایتخت خبر داد و گفت: از اول اسفندماه تا ساعت 22 امشب 23 اسفند، 373 نفر در تهران مصدوم شده‌اند و از این تعداد 12 نفر فوت کرده‌اند‌.

وی افزود: 361 نفر از این مصدومین دچار قطع عضو، سوختگی و آسیب به چشم شده و به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند‌.

رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به آمار تاسف‌بار مزاحمت‌های تلفنی در شب چهارشنبه سوری گفت: 450 نفر با ایجاد مزاحمت تلفنی در روند کاری اورژانس تهران اختلال ایجاد کرده‌اند.

افزایش شمار مصدومان تهران به 381 نفر تا ساعت 23 و 30

رئیس مرکز اورژانس تهران از افزایش شمار مصدومین حوادث چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند تا ساعت 23 و 30 دقیقه امشب 381 نفر مصدوم و 45 نفر از مصدومان در بیمارستان بستری شده‌اند و حال دو بیمار نیز وخیم بوده که به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده‌اند.

یحیی صالح طبری افزود: 338 نفر از مصدومان درمان و مرخص شده‌اند و به 39 مصدوم نیز در محل حادثه، خدمات درمانی ارائه شده است.

وی با بیان این‌که تعداد فوتی‌های حوادث چهارشنبه سوری در تهران 12 نفر است، ادامه داد: 39 نفر دچار قطع عضو و 98 نفر دچار سوختگی شده‌اند و 62 نفر از مصدومان از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند.

آمار مصدومان کشور به 2562 نفر رسید

میعادفر؛ رئیس سازمان اورژانس کشور از افزایش آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: از ابتدای اسفندماه تا ساعت 23 و 30 دقیقه امشب 23 اسفند، 2562 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند؛ از این تعداد 363 نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند و حال 11 نفر از بیماران وخیم است که در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: تاکنون 2103 مصدوم درمان و ترخیص شده‌اند و به 88 مصدوم، در محل حادثه خدمات درمانی ارائه شده است.

وی از افزایش آمار قطع عضو به 162 مورد خبر داد و بیان کرد: در حوادث چهارشنبه سوری 789 نفر از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند و 594 نفر نیز دچار سوختگی شده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بیشترین تعداد مصدومان را داشته‌اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد