اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مقتدایی: مجلس تمام قد ایستاده تا سال آینده وضعیت معیشتی مردم بهتر باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس یازدهم به دنبال این است که در تقویت ارتباط با همسایگان موفقیت بیشتری حاصل شود.

به گزارش سایت طلا ، عباس مقتدایی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: از رئیس جمهور به خاطر اقدامات مفیدی که در حوزه سیاست خارجی داشته اند تشکر می کنم. کشاورزانی که حقوق بیکاری، بازنشستگی و عیدی ندارند از اصفهان نامه های متعددی نوشته اند و وزیر کشور نیز طی نامه ای به رئیس جمهور مسائل را منتقل کرده است و رئیس جمهور این نامه را به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده اند؛ چرا کارمندان میانی در سازمان برنامه و بودجه به فکر حوزه کشاورزی نیستند؟ چرا نباید حقوق کشاورزان به موقع داده شود؟

وی در ادامه اظهار کرد: اگر کارهایی که به صورت جدی مطرح شدند و همچنین دلسوزی نمایندگان مورد توجه قرار بگیرد بسیاری از سرمایه اجتماعی ترمیم می شود. از همه کسانی که کمک کردند که موفقیت بیشتری در سیاست خارجی حاصل شود و روابط با همسایگان تقویت گردد تشکر می کنم. مجلس یازدهم به دنبال این است که در تقویت ارتباط با همسایگان موفقیت بیشتری کسب کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور تصریح کرد: اکنون که موفق شده اید کارهای بر زمین مانده دولت گذشته در حوزه سیاست خارجی را با کمک مجلس به ثمر برسانید مجلس نیز پشتیبان کارهای ارزشمند شما است. مجلس تمام قد ایستاده تا سال آینده سال بهتری برای معیشت مردم باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد