اونس طلا2211.5
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

واکنش رئیس کمیسیون امنیت به اظهارات جان کربی

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موضع غیر حرفه‌ای جان کربی در خصوص تبادل زندانیان، عصبانیت کاخ سفید از توافق پکن و نادیده انگاشته شدن آمریکا را به نمایش گذاشت.

به گزارش سایت طلا ، وحید جلال زاده در واکنش به اظهارات هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: موضع غیر حرفه‌ای جان کربی در خصوص تبادل زندانیان بیش از آنکه حاوی حقیقت باشد، غافلگیری و عصبانیت کاخ سفید از توافق پکن و نادیده انگاشته شدن آمریکا را به نمایش گذاشت و اینکه راهبرد ایران در منطقه پیشتاز است.

به گزارش سایت طلا،حسین امیرعبداللهیان روز یکشنبه در گفت‌وگویی با اشاره به روند پیشرفت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها گفت: در روزهای اخیر در موضوع تبادل زندانیان موجود بین ایران و آمریکا به یک توافقی دست پیدا کردیم و اگر همه چیز از سوی طرف آمریکایی به خوبی پیش برود، در کوتاه‌مدت شاهد تبادل زندانیان خواهیم بود.

وی افزود:ما این پرونده را یک موضوع کاملا انسانی می‌دانیم. ‌از مارس سال گذشته در این رابطه سندی میان ما و طرف آمریکایی به طور غیرمستقیم امضا و به تایید رسید. اما زمینه اجرای آن‌ اکنون فراهم شده و از نظر ما همه چیز آماده است و طرف آمریکایی در حال آخرین هماهنگی‌های فنی خود قرار دارد.

اما جان کربی در اظهاراتی این سخنان را تکذیب کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد