اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قانونگذاران منشاء اصلی کوویدـ۱۹ را ثابت کردند

قانونگذاران آمریکایی به اتفاق آرا به حذف طبقه بندی همه اسناد در مورد منشاء ویروس کرونا از جمله نظریه نشت آزمایشگاهی رای دادند.

اعضای مجلس آمریکا رای دادند تا همه اطلاعات مربوط به منشاء کووید-۱۹ از طبقه بندی خارج شود .

قانونگذاران آمریکایی به اتفاق آرا به حذف طبقه بندی همه اسناد در مورد منشاء ویروس کرونا از جمله نظریه نشت آزمایشگاهی رای دادند.

مجلس نمایندگان موافقت کردند که لایحه‌ای را تصویب کنند که به موجب آن، آوریل هاینز، مدیر اطلاعات ملی آمریکا، باید «هر گونه اطلاعات مرتبط با پیوندهای احتمالی بین مؤسسه ویروس‌شناسی ووهان» و کووید-۱۹ را از حالت طبقه‌بندی خارج کند.

این لایحه در نزدیکی سومین سالگرد شروع همه‌ گیری کرونا به تصویب رسید. جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در حال حاضر قصد دارد آن را به قانون تبدیل کند.

کریستوفر رای، رئیس اف‌ بی‌آی، و وزارت انرژی به این نتیجه رسیده که نشت تصادفی آزمایشگاهی در چین به احتمال زیاد علت همه‌گیری بوده است.

مایکل ترنر، گفت: «مردم آمریکا باید در جریان همه اطلاعات مربوط به این بیماری باشند».

این لایحه از آوریل هاینز، مدیر اطلاعات ملی می‌خواهد تا « همه اطلاعات مربوط به پیوندهای احتمالی بین مؤسسه ویروس‌شناسی ووهان» و ویروس کرونا را از حالت طبقه‌بندی خارج کند. طبقه‌بندی همه اسناد به آمریکایی‌ها کمک می کند تا درک بهتری از منشا بروز این بیماری همه گیر را به اطلاع جهان برسانند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد