اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این زن پس از ۹ سال بارداری از گرسنگی جان باخت!

این زن ۵۰ ساله‌ ،بخاطر سوزش معده، سوء هاضمه و صدای غرغر پس از خوردن غذا، به پزشکان مراجعه کرد.

این زن ۵۰ ساله‌ ، یک پناهنده اصالتاً اهل کنگو است، که بخاطر سوزش معده، سوء هاضمه و صدای غرغر پس از خوردن غذا، به پزشکان در نیویورک مراجعه کرد. آزمایشات نشان داد که او یک جنین متولد نشده‌ را بیش از ۹ سال در شکم خودش نگه داشته است.

اسکن‌ها نشان داد که او یک جنین کلسیفیه، که به آن «کودک سنگی» نیز می‌گویند، در داخل روده‌هایش داشت که باعث انسداد شدید روده و سوء تغذیه وی شده بود.جنین متولد نشده این زن در شکمش گیر کرده بود و مانع جذب مواد مغذی می شد.

او ساکن تانزانیا بود و هشت فرزند داشت که به طور طبیعی به دنیا آمدند. سه نفر آنها پس از زایمان فوت کردند. او در دوران بارداری نهم خود پس از اینکه متوجه شد کودکش دیگر حرکت نمی کند، به کلینیک رفت و پزشکان به او گفتند که کودکش ضربان قلب ندارد و به او توصیه کردند که ۲ هفته صبر کند تا بتوانند آن را خارج کنند.

بعد از دو هفته وقتی این زن به کلینیک بازگشت، با کسانی روبرو شد که او را به "کار شیطانی" و "کشتن بچه" متهم کردند و او را متقاعد کردند که این بچه مرده را از شکمش خارج نکند.

او نه سال این جنین مرده را حمل کرد و تا شش ماه قبل از ورود به ایالات متحده، هیچ خدمات پزشکی دریافت نکرد. او ادعا میکرد که قبل از آمدنش به ایالات متحده ، یک جادوگر محلی او را طلسم کرده است. بیمار به دلیل ترس از جراحی و سوء تغذیه شدید در زمینه انسداد روده مکرر درگذشت.

این اتفاق زمانی می‌افتد که جنین در شکم رشد می‌کند و نه در رحم. پس از اینکه جنین می میرد، باعث کلسیفیه شدن و «سنگ یا آهکی شدن» آن می‌شود و اندام‌های اصلی را فشرده می‌کند و جذب مواد مغذی مادر را محدود می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد