اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این ۵ نشانه خطرناک را در زندگی مشترک جدی بگیرید

زوج‌ها بعد از ازدواج توقعشان از یکدیگر بالا می رود و دیگر مثل روز اول برای حفظ عشقشان تلاش نمی کنند.

درست مانند سایر روابط، حفظ ازدواج نیز به تلاش نیاز دارد. زوج‌ها بعد از ازدواج توقعشان از یکدیگر بالا می رود و زمانی که به خواسته شان نمی رسند، دیگر مثل روز اول برای حفظ عشقشان تلاش نمی کنند. بی‌تفاوتی و تحقیر نشانه‌های هشدار دهنده طلاق هستند و همچنین نشان می‌دهند که هردوی شما به توجه شما نیاز دارید.

ما در سایت طلا، ۵ نشانه برایتان آوردیم که احتمال طلاق را ۹۱ درصد پیش‌بینی می‌کنند.

1. وقتی می خواهید یک گفتگوی عادی با یکدیگر داشته باشید، با هم درگیر می شوید و مشاجره می کنید.

این شامل طعنه، اتهام، توهین، انتقاد یا نظرات تحقیرآمیز است و همه برای ازدواج خطرناک هستند. شروع یک مکالمه با مشاجره احتمالاً منجر به پایانی تلخ می شود و شما نمی توانید مشکلتان را حل کنید.

تحقیر، انتقاد، حالت تدافعی و کنایه ۴ رفتار خطرناک در مشاجره هستند. تحقیقات نشان می دهد که این ویژگی ها احتمال طلاق را به شدت افزایش می دهد.

۲. هر دوی شما نگرش منفی به رابطه دارید و بارها اسم طلاق را آورده اید.

افرادی که عاشق زندگی و رابطه شان هستند هرگز به جدایی فکر نمی کنند و هنگام مشاجره هم اسم طلاق را نمی آورند زیرا می دانند که مشکلشان را بلاخره حل می کنند. اما افرادی که به طلاق فکر می کنند براحتی در مورد آن صحبت می کنند و ترسی از جدایی ندارند. شنیدن اسم طلاق بار اول با ترس همراه است اما به مرور زمان برای زوجین عادی می شود و حتی در تنهایی به آن فکر می کنند.

۳. درگیری ها منجر به رفتارهای تهاجمی و پاسخ فیزیولوژیکی می شود.

هنگامی که یک یا هر دو نفر تحت فشار قرار می گیرند و درگیر می شوند، تغییرات فیزیولوژیکی در بدنشان احساس می کنند. افزایش ضربان قلب، ترشح آدرنالین و افزایش فشار خون پاسخ های فیزیولوژیکی هستند که از حل موثر تعارض جلوگیری می کنند.

۴. چندین بار برای حل یک مسئله بزرگ میانتان تلاش کردید اما هرگز نتوانستید آن را حل کنید.

اگر تعارض حل نشود یا یکی از شریک ها جلوی حل آن را بگیرد و تلاش نکند آن را حل کند، احتمال طلاق افزایش می یابد. حل تعارض برای حفظ یک رابطه سالم ضروری است. زندگی مشترک یک جاده دوطرفه است که هر دونفر باید برای حل مشکلات آن تلاش کنند، اگر یکی از آنها هیچ اهمیتی به رابطه ندهد قطعا زندگی و رابطه اش برایش اهمیتی ندارد.

۵. اختلافات شما، خاطرات خوبتان را تحت تاثیر قرار می دهد.

فراموش کردن خاطرات خوب گذشته و تنفر از آنها ، تاثیر منفی بدی بر حال و آینده رابطه می گذارد و باعث نابودی ازدواج می شود. انتظارات و توقعات زیاد از همسر و برآورده نشدن خواسته ها منجر به ناامیدی و اختلاف می شود.

استقلال داشتن باعث می شود که از همسرتان توقع نداشته باشید که همه نیازهایتان را برآورده کند و در نتیجه دیگر از او ناامید نمی شوید و بهتر می توانید یکدیگر را خصوصا در زمینه مادی درک کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد