اونس طلا2337.71
مظنه14,586,000
18 گرم3,367,100
ارزش سکه32,862,258
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

مردان بعد از ازدواج این کارها را دیگر انجام نمی دهند

اگر شما یک مرد متاهل هستید، به احتمال زیاد، تنبل هستید. قبول کردن آن سخت است، اما حقیقت دارد.

اگر شما یک مرد متاهل هستید، به احتمال زیاد، تنبل هستید. قبول کردن آن سخت است، اما حقیقت دارد. ما در مورد کار کردن صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد ابراز عشق، جوانمردی و انجام کارهای عاشقانه صحبت می کنیم.

اکثر مردان ۱ سال بعد از ازدواج رفتارهای عاشقانه دوران آشنایی را فراموش می کنند. اگرچه دلیل همه آنها برای فراموش کردن این رفتارها، زیاد شدن مشغله زندگی است اما این ها بهانه است.

ما در سایت طلا، ۴ کار کوچک و ساده ای را که مردان پس از ازدواج آن را فراموش می کنند، برایتان آوردیم.

۱.گرفتن دست همسرتان

شاید به نظرتان اصلا اهمیتی نداشته باشد، اما گرفتن دست یکدیگر کاری است که زوجین باید آن را انجام دهند. گرفتن دست همسرتان به او این احساس را می دهد که به او اهمیت می دهید و به بودن در کنار او افتخار می کنید. وقتی دست همسرتان را می گیرید، به او احساس امنیت و آرامش می دهید و به او نشان می دهید که برایتان با ارزش است.

۲. راه رفتن در کنار او

شما نباید آنقدر تند راه بروید که او عقب بیوفتد. هرگز فراموش نکنید که نباید جلوتر از همسرتان راه بروید، یا پشت سر او حرکت کنید. این کار بی احترامی است، به خصوص اگر آن شخص همسرتان باشد. وقتی در کنار کسی راه نمی روید یعنی غیر مستقیم به او می گویید که دوست ندارید در کنارش راه بروید. شاید ناخودآگاه این کار را انجام می دهید و هیچ منظوری ندارید اما به همسرتان احساس بدی منتقل می کنید.

۳. باز کردن درها برای او

مهربان و جنتلمن بودن، بخصوص برای زنی که دوستش دارید، احساس رضایت واقعی از زندگی مشترک و احساس غرور را به هردوی شما منتقل می کند. رابطه عاشقانه یک خیابان دو طرفه است. هرکاری که برای خوشحالی همسرتان می کنید، خودتان را هم خوشحال می کند. وقتی رفتارتان خوب است، بیشتر از خودتان راضی هستید.

۴. مسافرت رفتن

مسافرت های کوتاه حال و هوایتان را عوض می کند. برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی کنید و به مسافرت بروید. همسرتان دوست دارد که شما به او فکر کنید و شما با برنامه ریزی هایی که انجام می دهید به او نشان می دهید که دوست دارید وقتتان را به او اختصاص بدهید و در کنار او باشید.

این ۴ کار کوچک را هرگز ترک یا فراموش نکنید. هیچ مردی آنقدر سرش شلوغ نیست که گرفتن دست همسرش را فراموش کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد