اونس طلا2315.77
مظنه15,211,000
18 گرم3,511,400
ارزش سکه34,270,383
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم24,300,000
ربع15,400,000
گزارش آگهی

طراحی سایت اینترنتی چقدر هزینه دارد ؟

در دنیای امروز داشتن سایت برای هر کسب و کاری لازم است. حتی اگر کسب و کار سنتی داشته باشید نیز، به یک سایت برای معرفی کسب و کار خود نیاز دارید تا بتوانید در فضای رقابتی کسب و کار حرفی برای گفتن داشته باشید.

در دنیای امروز داشتن سایت برای هر کسب و کاری لازم است. حتی اگر کسب و کار سنتی داشته باشید نیز، به یک سایت برای معرفی کسب و کار خود نیاز دارید تا بتوانید در فضای رقابتی کسب و کار حرفی برای گفتن داشته باشید. داشتن سایت مزیت‌های فراوانی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پیدا کردن مشتریان بیشتر و افزایش تعداد فروش اشاره کرد که رابطه مستقیمی با افزایش درآمد کسب و کار دارد. همه این مسائل باعث شده است که خیلی‌ها به فکر طراحی سایت برای کسب و کار خود بیفتند. در این جا مهم‌ترین سوالی که مطرح می‌شود، این است که هزینه طراحی سایت چقدر است؟ اگر شما هم چنین سوالی در ذهن دارید، توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه تعیین هزینه طراحی سایت

همانطور که می‌دانید تنها یک نوع سایت وجود ندارد و سایت‌های مختلف با کاربردهای متنوع در اینترنت وجود دارد که هدف هر یک نیز با دیگری متفاوت است. مسلماً هزینه طراحی سایت فروشگاهی با هزینه طراحی سایت شرکتی کاملاً متفاوت است و نمی‌توان یک قیمت مشخص برای طراحی تمام سایت‌ها در نظر گرفت اما تعیین هزینه طراحی سایت دارای اصول و قواعدی است که کم و بیش برای تمامی وب سایت‌ها ثابت است. در ادامه مهم‌ترین ملاک‌های تعیین هزینه طراحی سایت را بررسی می‌کنیم.

نوع سایت

انواع مختلف سایت‌ها را می‌توان در چند دسته بندی کلی تقسیم بندی کرد. این دسته بندی‌ها عبارتند از: سایت‌های شرکتی، سایت‌های شخصی، سایت‌های فروشگاهی، سایت‌های سازمانی، سایت‌های دولتی، سایت‌های سرگرمی و سایت‌های خدماتی.

به طور کلی چیزی که در تعیین هزینه طراحی سایت اهمیت دارد، میزان پیچیدگی موجود در آن سایت است. هرچه یک سایت دارای امکانات پیچیده‌تر و قابلیت‌های متنوع‌تر باشد، قاعدتاً هزینه طراحی آن نیز بالاتر می‌رود و به کار بیشتری برای طراحی آن نیاز است. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید، کافیست تعرفه های ساخت فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت را ببینید.

نحوه طراحی سایت

برای طراحی یک سایت دو راه وجود دارد. راه اول استفاده از یک قالب و سی ام اس آماده و راه دوم طراحی سایت از صفر است. وردپرس محبوب‌ترین سی ام اس در ایران است و اغلب سایت‌ها در ایران با استفاده از وردپرس طراحی و ساخته می‌شوند. مسلماً هنگامی که یک سایت با استفاده از یک cms و قالب آماده ساخته شود، هزینه طراحی آن به مراتب از هزینه طراحی سایت از صفر کمتر خواهد بود. البته روش‌های به‌صرفه‌ای هم برای ساخت فروشگاه اینترنتی وجود که بهترین آن فروشگاه ساز است. فروشگاه سازها تمام چیزهایی که برای طراحی سایت لازم دارید را دراختیار شما قرار می‌دهند، آن هم با یک هزینه مناسب و نه چندان زیاد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

داشتن یک فروشگاه اینترنتی به دلیل درآمد بالایی که ایجاد میکند، برای اغلب افراد جذاب است. مهمترین سوالی که برای این افراد پیش می آید این است که هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟همانطور که پیشتر نیز گفته شد، پاسخ به این سوال به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

در ابتدا شما باید مشخص کنید که می‌خواهید فروشگاه اینترنتی شما چه قابلیت‌هایی داشته باشد و چه امکاناتی به کاربران خود ارائه دهد. هرچه فروشگاه شما ساده‌تر باشد و قابلیت‌های آن محدودتر باشند، هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی برای شما پایین‌تر خواهد بود. هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی دارای یک نرخ مشخص و ثابت نیست و شرکت‌های طراحی سایت مختلف، نرخ‌های مختلفی را اعلام می‌کند که گاهاً تفاوت زیادی با همدیگر دارند. توصیه ما به شما این است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود به سراغ فروشگاه سازها بروید. دلیلش هم این است که این سرویس‌ها فقط یک هزینه از شما دریافت می‌کنند و لازم نیست هزینه‌های متفاوتی را پرداخت کنید.

برای طراحی سایت با فروشگاه ساز فقط کافیست به آدرس www.portal.ir بروید و ثبت نام کنید. سپس با چند کلیک ساده، یک سایت فروشگاهی کامل برای خودتان بسازید.

یکی از مزیت‌های پرتال این است که پکیج‌های مختلفی برای طراحی سایت ارائه می‌دهد و مشتریان خود را مجبور به استفاده از یک پکیج خاص نمی‌کند. بنابراین شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، اقدام به انتخاب پکیج طراحی سایت کرده و به این ترتیب در هزینه طراحی سایت خود، به میزان زیادی صرفه جویی کنید.

هزینه نگهداری سایت

خیلی‌ها تصور می‌کنند که تنها هزینه برای داشتن یک سایت و فروشگاه اینترنتی، هزینه طراحی آن است و پس از آن دیگر نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای برای نگهداری از سایت نیست. این تصور کاملاً اشتباه است. بعد از طراحی سایت، باید هزینه‌های مختلفی برای دامنه، هاست، تولید محتوا، مدیریت سایت، سئو و پشتیبانی سایت بپردازید.

در پرتال شما دغدغه‌ای در این مورد ندارید، چون ما بهترین امکانات ممکن از جمله هاست پرسرعت، دامنه و نرم‌افزار مدیریت محتوا در اختیار شما قرار می‌دهیم. تمام این امکانات روی پکیج‌های پرتال قرار دارد و لازم برای آن‌ها هزینه جداگانه پرداخت کنید.

وب سایت‌ها یک نرم افزار تحت وب هستند و مثل همه نرم افزارهای دیگر نیاز به پشتیبانی دارند. ممکن است سایت شما به دلایل مختلف مشکل پیدا کند و نیاز به تعمیر یا تغییر داشته باشد. هزینه‌ای که برای تعمیر یا تغییر وب سایت خود خرج می‌کنید، در بخش هزینه‌های مربوط به پشتیبانی سایت قرار می‌گیرد. پرتال به شما پشتیبانی رایگان می‌دهد و لازم نیست برای این کار هزینه‌ای پرداخت کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد