اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پربازدیدترین سایت های جهان در سال ۲۰۲۳ را ببینید + تصویر

این اینفوگرافیک، نگاهی به ۵۰ وب سایت پربازدید دارد که در حال حاضر در بالای رتبه بندی قرار دارند.

به گزارش سایت طلا، در سال ۲۰۲۳، بیش از دو میلیارد وب سایت در اینترنت وجود دارد. اگر بخواهیم همه این وب سایت ها را بر اساس تعداد ترافیک آنها رتبه بندی کنیم، در پایین ترین سطح، اکثریت قریب به اتفاق این وب سایت ها غیرفعال هستند و ترافیک کمی دارند. با این حال، در بالای رتبه بندی، تعداد انگشت شماری از وب سایت ها، سهم بزرگی از ترافیک اینترنت را دارند. این اینفوگرافیک، نگاهی به ۵۰ وب سایت پربازدید دارد که در حال حاضر در بالای رتبه بندی قرار دارند.

کدام وب سایت ها بیشترین بازدید را دارند؟

در صدر لیست پربازدیدترین وب سایت های جهان، البته گوگل قرار دارد، آن هم با بیش از ۳.۵ میلیارد جستجو در روز. گوگل جایگاه خود را به عنوان منبع اصلی اطلاعات در اینترنت تثبیت کرده است. اما گستره‌ی گوگل به همین جا ختم نمی شود. این شرکت همچنین مالک یوتیوب، دومین وب سایت محبوب در جهان است. گوگل و یوتیوب با هم ترافیک بیشتری نسبت به مجموع ۴۸ وب سایت بعدی در این لیست را دارند.

قدرت یوتیوب، گاهی اوقات به طور کامل درک نمی شود. این پلتفرم ویدیویی، دومین موتور جستجوی بزرگ جهان پس از گوگل است. همچنین، یوتیوب، دومین رتبه، مدت زمان بازدید را دارد که اولین جایگاه آن، به وب‌سایت اشتراک‌گذاری ویدیوی چینی، Bilibili، اختصاص یافته است.

اما گوگل و یوتیوب تنها بازیگران بزرگ اینترنت نیستند. سایر وب سایت های موجود در رده بندی ۵۰ وب سایت برتر، غول های رسانه های اجتماعی، مانند فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک را در بر می گیرد. به طور خاص، تیک تاک در سال‌های اخیر محبوبیت بسیاری به دست آورده و اکنون یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان است.

در اینجا لیست کامل جدول رده بندی ۵۰ وب سایت برتر جهان را ببینید:

ایالات متحده، پایگاه اصلی بسیاری از بزرگترین وب سایت های جهان است و ۳۰ جایگاه را در این رتبه بندی به خود اختصاص داده است. از این ۳۰ وب سایت، نیمی از آنها توسط شرکت های بزرگ فناوری مانند مایکروسافت، آمازون، آلفابت، متا و نتفلیکس اداره می شوند.

روسیه، چین، ژاپن و کره جنوبی در رده پنجم قرار دارند.

۲ جایگاه توسط Aaj Tak و Globo که به ترتیب نشریات رسانه‌ای بزرگ در هند و برزیل هستند، اشغال شده است.

۴ وب‌سایت باقی‌مانده به سایت های تولیدکننده محتوای بزرگسالان تخصص دارند که متعلق به کشورهای مختلف هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد