اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مردها عاشق زنانی هستند که این خصوصیت را دارند

آنچه مردان می خواهند مثل یک معما به نظر می رسد، اما نگران نباشید، ما در سایت طلا چند ویژگی برایتان آوردیم که مردان عاشق آن هستند.

آنچه مردان می خواهند مثل یک معما به نظر می رسد، اما نگران نباشید، ما در سایت طلا چند ویژگی برایتان آوردیم که مردان عاشق آن هستند.

۱. جذابیت و اعتماد به نفس

جذابیت فقط مربوط به ظاهر نیست. آنچه مردان می خواهند، زنی است که خودش را دوست دارد. زنی که اعتماد به نفس داشته باشد، جذابیت ذهنی دارد. مردان این ویژگی را دوست دارند.

۲. هوش

منظور ما از هوش، داشتن مدرک دکترا در فیزیک هسته ای نیست. منظور ما قدرت درک بالا، عقل سلیم، آگاهی، داشتن اطلاعات عمومی و امروزی بودن است. زنی که در اکثر زمینه ها اطلاعات داشته باشد.

۳. بالغ اما بازیگوش

اگرچه زنان زودتر از مردان بالغ می‌شوند، اما امروزه این روند کندتر شده است. بلوغ با تجربه، تحمل سختی و پشت سر گذاشتن دوران کودکی همراه است. اما به این بدان معنی نیست که شما باید بازیگوشی خودتان را از دست بدهید.

۴. صداقت

قرار نیست در اولین قرار ملاقات، همه رازهای زندگیتان را به او بگویید. اما دروغ نگویید زیرا اگر قرار باشد با هم بمانید، او متوجه می شود به او دروغ گفتید. به جای اینکه دروغ بگویید، فقط بگویید دوست ندارید فعلا در مورد آن صحبت کنید.

دروغ گفتن، حتی در مورد کوچکترین چیزها، باعث می شود مردان دیگر به شما اعتماد نکنند.

۵. اعتماد کنید

اعتماد متقابل اساس یک رابطه سالم است. اگر صادق باشید، لایق اعتماد او هستید. مردان زنی را دوست دارند که بتوانند به او اعتماد کنند.

۶. استقلال

ما در عصری زندگی می کنیم که زنان استقلال بیشتری نسبت به گذشته دارند. بهمین خاطر مردان از زنان انتظار دارند که بتوانند از خودشان از نظر مالی، اجتماعی و جسمی مراقبت کنند. مردان، زنانی که مستقل هستند را بیشتر از زنان وابسته دوست دارند.

۷. احترام گذاشتن

منظور ما از احترام، احترام به خود، مردان و دیگران است. احترام گذاشتن به خود یعنی خودتان را دوست داشته باشید و اجازه ندهید کسی ارزش شما را پایین بیاورد یا شما را تحقیر کند. شما با گوش دادن به حرف های او، جدی گرفتن نظراتش و ارزش قائل شدن برای خانواده و دوستانش ، به او احترام می گذارید.

۸. محبت

مردان از مریخ نیامدند، آنها هم موجوداتی احساسی هستند. آنها هم دوست دارند محبت ببینند. اما فراموش نکنید ساختار مغز مردان با زنان متفاوت است و نیازی نیست آنقدر که به دوست هم جنس خودتان ابراز علاقه می کنید به آنها هم ابراز علاقه کنید. مردان دوست دارند کسی دست آنها را بگیرد، آنها را در آغوش بگیرد و به آنها دلگرمی بدهد.

۹. قاطعیت

اگر از شما بپرسند که دوست دارید به کدام رستوران بروید؟ شما نباید بگویید فرقی نمی کند و یا هرجا که تو دوست داری.

مردان از زنان بلاتکلیف خوششان نمی آید.

۱۰. حس شوخ طبعی

مردان دوست دارند بخندند و از کنار شما بودن لذت ببرند. هیچکس افراد سرد و کسل کننده را دوست ندارد. از اینکه خود واقعیتان را نشان دهید، نترسید؛ احمق بودن هیچ مشکلی ندارد. بخندید، از زندگی لذت ببرید و خوش بگذرانید .

اگر به دنبال عشق واقعی هستید، همانی باشید که هستید و خودتان را دوست داشته باشید. بقیه چیزها به زمان یا تمرین بستگی دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد