اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 ویژگی شخصیتی جذاب که هیچ ربطی به ظاهر ندارد

وقتی کلمه جذاب را می شنویم، اولین چیزی که احتمالاً به ذهنمان می رسد جذابیت ظاهری است. اما اینطور نیست.

وقتی کلمه جذاب را می شنویم، اولین چیزی که احتمالاً به ذهنمان می رسد جذابیت ظاهری است. در حالی که ظاهر یک شخص برای برخی مهم است، اما برای بسیاری از مردم مهم ترین معیار برای جذابیت نیست.

ممکن است حداقل یک یا دو معیار جذابیت را داشته باش ، اما هدف این است که همه این معیارها را داشته باشید تا جذابیت شما بیشتر شود.

۱. مهارت شنیداری قوی

یکی از موضوعاتی که همه ما دوست داریم در مورد آن صحبت کنیم، خودمان هستیم. شنوندگان خوب مانند جواهرهستند که باعث می شوند ما احساس مهم بودن بکنیم . اگر شنونده خوبی هستید، این ویژگی شما را به شدت برای دیگران جذاب می کند. شما باید به خودتان افتخار کنید .

۲. امتحان تجربیات جدید

اگر انعطاف پذیر هستید و برای امتحان چیزها و تجربیات جدید آماده هستید، یعنی یک امتیاز بزرگ دارید. انعطاف پذیری و پذیرش چالش های جدید یکی از ویژگی شخصیتی افراد جذاب است.

۳. حس شوخ طبعی

شوخ طبع بودن انواع مختلفی دارد. اما بعضی از افراد با حرف های ساده می توانند دیگران را بخندانند. بعضی از مردان و زنان دارای نوعی حس شوخ طبعی هستند که به سرعت می توانند از جملاتی استفاده کنند تا اطرافیانشان را بخندانند. البته منظور از شوخ طبعی مسخره کردن دیگران یا شوخی های بی ادبانه نیست.

۴. خودآگاهی و خود اندیشی

افراد در طول زندگیشان با رنجش‌ها و چالش‌هایی روبرو می‌شوند که قطعا فقط جذابیت ظاهری نمی تواند این مشکلات را حل کند. اگر فردی هستید که می توانید مسئولیت مسائل یا کارهایی را که انجام داده‌اید بپذیرید، بسیار بالغ هستید.

مردان و زنان نابالغ وقتی اشتباهی می کنند، حالت تدافعی به خودشان می گیرند و دیگران را مقصر می بینند و یا طرف مقابل را سرزنش می کنند. اما افرادی که خودآگاهی دارند، حرف شما را می شنوند و بابت اشتباهشان عذرخواهی می کنند و دیگر آن را تکرار نمی کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد