اونس طلا2337.83
مظنه14,636,000
18 گرم3,378,700
ارزش سکه32,974,908
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000
این خبر به روز می‌شود؛

وضعیت فعالیت یا تعطیلی ادارات و مدارس فردا چهار شنبه ۲۸ دی ماه

در پی ادامه برودت هوا و یخبندان در استان‌ها، مدارس و ادرات در برخی از استان‌ها در روز چهار شنبه ۲۸ دی ماه تعطیل شده است.

به گزارش سایت طلا،در پی ادامه برودت هوا و یخبندان در استان‌ها، مدارس و ادرات در برخی از استان‌ها در روز چهار شنبه ۲۸ دی ماه تعطیل شده است.

دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران تا آخرهفته غیرحضوری شد/ اجرای طرح زوج و فرد از در منازل

با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا تمامی دانشگاه‌ها و مقاطع تحصیلی استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 دیماه غیر حضوری شد.

در پایان جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا که بعد از ظهر امروز با حضور اعضا تشکیل شد نهایتا مقرر شد تمامی دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزش استان تهران در تمامی مقاطع تحصیلی به جز در دو شهرستان‌ دماوند و فیروزکوه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 دی‌ماه به صورت غیر حضوری فعالیت کنند.

همچنین کودکستان‌های استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

طرح زوج و فرد در دو روز آینده از در منزل اجرا خواهد شد و فروش روزانه طرح ترافیک نیز توسط شهرداری تهران متوقف خواهد بود. بر این اساس پلیس راهور تهران بزرگ موظف شدند تا از تردد شبانه کامیون‌ها به استثناء کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی در سطح شهر تهران طی دو روز آینده جلوگیری خواهند کرد.

فعالیت‌های ورزشی در محیط باز و سربسته برای فردا و پس فردا نیز ممنوع است و اداره کل ورزش و جوانان ملزم بر نظارت بر این موضوع است. این کارگروه از شهروندان خواست که از ترددهای غیرضرور خودداری کرده و در صورت لزوم از ماسک مناسب N95 استفاده کنند. همچنین روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش آموز موافقت کنند.

تمام مدارس ابتدایی و پیش دبستانی استان یزد فردا تعطیل است

مدیر کل بحران استانداری یزد اعلام کرد:‌ تمام مدارس ابتدایی و پیش دبستانی استان فردا چهارشنبه تعطیل است.

«محمد علی ملک زاده» در گفت‌وگو با ایسنا گفت: به دنبال نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش، با توجه به بارش برف و یخ زدگی معابر همچنین به منظور مدیریت مصرف انرژی، کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های تفت، مهریز و بهاباد فرا چهارشنبه تعطیل است.

وی افزود: همچنین مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در سایر شهرستان های استان شامل یزد، ابرکوه، اشکذر، میبد و اردکان، بافق، خاتم و مروست برای روز چهارشنبه ۲۸ دیماه تعطیل است.

تعطیلی برخی مدارس استان اصفهان در روز چهارشنبه

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی و تاخیر شروع به کار برخی از مدارس در شهرستان های استان در روز چهارشنبه(۲۸ دی‌ماه) به علت بارش برف خبر داد.

جلال سلمانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به علت بارش سنگین برف، مقطع ابتدایی مناطق سمیرم، دهاقان، شهرضا، باغبهادران و زرین شهر فردا (۲۸ دی ماه) تعطیل خواهد بود.

سایر مقاطع تحصیلی این شهرستان نیز فردا با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

وی گفت: مدیران مدراس به نحوی برنامه ریزی کنند که مدارسی که فردا با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد، این تاخیر در ساعت پایانی جبران شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: امتحانات داخلی مدارس مقطع متوسطه شهرستان‌های ذکر شده با تشخیص مدیر در ساعات آموزشی فردا برگزار خواهد شد.

ادارات گیلان پنجشنبه جاری تعطیل است

استاندار گیلان با قدردانی از همراهی مردم در مدیریت مصرف انرژی گاز و برق، خواستار تداوم این همکاری در صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی شد و گفت: پنجشنبه جاری، ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، تعطیل خواهد بود.

براساس مصوبه ششمین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز و برق استان به ریاست استاندار گیلان، روز پنجشنبه، ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان تعطیل است.

اسدالله عباسی امروز، ۲۷ دی ماه در جلسه قرارگاه جهادی مدیریت گاز و برق گیلان با اشاره به تعطیلی روز پنج شنبه جاری گفت: با توجه به همراهی مردم استان در مدیریت مصرف انرژی و در تداوم این همکاری در صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی و به منظور راه اندازی تعدادی از سی.ان.جی ها و واحدهای تولیدی که مورد تقاضای مردم بوده است، پنج شنبه جاری تعطیل خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی راه حل نهایی برای کمک به مدیریت مصرف انرژی نیست، اظهار کرد: همانگونه که رئیس محترم جمهوری بیان کردند تعطیلی ها باعث به سختی افتادن مردم می شود اما در این شرایط تعطیلی را پذیرفتیم تا مردم به زحمت نیافتند. استاندار گیلان با بیان اینکه از فردا تعدادی از جایگاه های سی.ان.جی به منظور رفاه حال مردم بازگشایی می شوند، گفت: پنجشنبه را تعطیل اعلام کردیم تا در دو روز پنجشنبه و جمعه صرفه جویی بیشتری صورت گیرد و از شنبه ساعت کاری ادارات و تمامی فعالیت های مراکز آموزشی شامل مدارس و دانشگاه ها به روال عادی خود برمی گردد.

عباسی اضافه کرد: تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان از پایان وقت اداری چهارشنبه، ۲۸ دی ماه تا اول وقت اداری شنبه اول بهمن ماه اقدام کنند.

رئیس قرارگاه مدیریت جهادی گاز و برق گیلان، ساعت ۲۰ را زمان پایان فعالیت اصناف در استان عنوان و خواستار جدیت دستگاه های نظارتی و همکاری اصناف در اجرای این مصوبه شد و گفت: براساس این مصوبه رستوران ها، اغذیه فروشی ها، مراکز تهیه و توزیع غذا می توانند تا ساعت ۲۳ فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه هرگونه امتحانات دانشگاه ها در زمان مقرر برگزار می گردد، گفت: برای یکایک داوطلبان عزیز کنکور سراسری آرزو توفیق و موفقیت دارم.

مدارس ابتدایی همدان تعطیل شد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مدارس ابتدایی استان در روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه خبر داد.

به گزارش سایت طلا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، به علت سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان فردا -چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه- در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مدارس کهگیلویه و بویراحمد فردا غیرحضوری شد/ اداره‌ها پنجشنبه تعطیل است

اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به سرما و کولاک شدید، برای صرفه جویی در مصرف گاز روز پنجشنبه (۲۹ دی ماه) تعطیل هستند.

فردا چهارشنبه مدارس ابتدایی و راهنمایی استان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ادامه تعطیلی مدارس البرز این بار به دلیل هوای آلوده!

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: کلیه مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌های استان ۲۸ و ۲۹ دی ماه به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

احمد افضلی شامگاه سه‌شنبه ۲۷ دی ماه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار استان، اظهار کرد: بر اساس مصوبات این کمیته تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل بوده و مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری تشکیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

تعطیلی مدارس در ۵ شهرستان استان فارس

بارش برف مدارس پنج شهرستان استان فارس را در روز چهارشنبه به تعطیلی کشاند و آموزش در این مدارس غیرحضوری است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در پی بارش شدید برف که همچنان نیز ادامه دارد،

اداره اطلاع رسانی آموزش‌و پرورش فارس فعالیت حضوری تمام مدارس شهرستان‌های پاسارگاد، آباده، سپیدان، خرم‌بید، منطقه درودزن، منطقه کامفیروز، اقلید فردا چهارشنبه 28 دی‌ماه 1401 تعطیل و کلاس‌های درس در این شهرستان به صورت مجازی است.

تمدید تعطیلی ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی/کارمندان دورکار شدند

با توجه به برودت و همچنین آلودگی هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی( به ویژه گاز و برق) در زمستان و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مقرر شد فردا چهارشنبه 28 دی ماه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیده هستند با تشخیص مدیر واحد ذیربط دورکار هستند.

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانکها و بیمه ها (بانک های دولتی و خصوصی) و شرکت‌های بیمه تجاری و بازرگانی در روز چهارشنبه 28 دی ماه دور کار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت 9 تا 13 به صورت کشیک دایر هستند.

همچنین فردا چهارشنبه 28 دی ماه، فعالیت همه مدارس به صورت غیر حضوری است و با توجه به فصل امتحانات فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر رئیس دانشگاه ذیربط است.

دورکاری اداره‌های خراسان رضوی لغو شد

استانداری خراسان رضوی: دورکاری اداره های این استان که پیش از این به واسطه سرما و مدیریت مصرف گاز اعمال شده بود با شرایط خاص لغو شد.

فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی، اداره ها، بانک ها و نهادهای عمومی از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه بدون استفاده از گاز و فقط با استفاده از سوخت جایگزین برای تامین گرمایش، به صورت حضوری و طبق روال معمول خواهد بود.

ادارات، بانک‌ها و مدارس چهارمحال و بختیاری به‌علت بارش سنگین برف فردا تعطیل است

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: به‌علت بارش و برودت هوا فردا تمامی ادارات، بانک‌ها به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان تعطیل هستند و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری است.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بارش سنگین برف در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به‌علت بارش و برودت هوا فردا تمامی ادارات، بانک‌ها تعطیل هستند و فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری است.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری حتی با زنجیر چرخ نیز به کندی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای صبح فردا شاهد کاهش دما و یخبندان در استان هستیم، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود تا از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی خودداری کنند.

تمدید تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌ جنوبی در روزهای پایانی هفته

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان در روزهای چهارشنبه ۲۸ و پنجشنبه ۲۹ دی ماه خبر داد.

علیرضا عباس زاده، به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: با عنایت به گزارش هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جوی جدید و احتمال برودت دمای هوا، لذا ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل هستند.

وی تصریح کرد: ورود این سامانه جدید به خراسان جنوبی، بارش برف و باران در اغلب مناطق را در پی خواهد داشت و کاهش محسوس دمای هوا را سبب خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از بابت ریزش این نزولات جوی، خدا را شاکریم، اظهار امیدواری کرد: مردم با ادامه دادن همراهی‌های قبلی، در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا شاهد افت فشار ناشی از مصرف بالا و قطعی گاز نباشیم.

وی یادآور شد: چنانچه افراد ناگزیر به سفر هستند، لازم است حتماً تجهیزات ایمنی، لباس گرم و پتو به همراه داشته باشند. عباس زاده ادامه داد: کنکور سراسری در روزهای پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه و در حوزه‌های تعیین شده برگزار خواهد شد.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با صدور هشدار سطح نارنجی از نفوذ و تقویت توده هوای ناپایدار جوی از اواخر وقت امروز سه شنبه تا فردا چهارشنبه خبر داده که وزش باد، کاهش دما و بارش باران و برف را در نواحی شرقی، مرکز و نیمه جنوبی استان به همراه خواهد داشت.

براساس این گزارش و هشدار، با تقویت و استقرار سامانه پر فشار جوی و کاهش ضخامت جو از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس و قابل ملاحظه دمای هوا از پنج تا ۱۰ درجه سلسیوس، گسترش و تشدید سرما و یخبندان در استان پیش‌بینی می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد