اونس طلا2337.6
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

ادارات و مدارس این استان ها فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است

ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی استان‌های کشور فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل یا غیرحضوری شدند.

به گزارش سایت طلا، ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی استان‌های کشور فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل یا غیرحضوری شدند.

ادارات و مدارس در کردستان تعطیل شد

طبق اعلام استانداری کردستان، با توجه به بارش سنگین برف و سرمای هوا، مدارس نوبت صبح شهرستان‌های استان غیر از بانه و سقز امروز یکشنبه غیرحضوری و ادارات سه شهرستان سنندج، کامیاران و دهگلان هم تعطیل است.

به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر، برودت هوا و اختلال در تردد و پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم بارش، امروز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه مدارس استان کردستان به غیر از شهرستان های سقز و بانه در شیفت صبح در دوره‌های مختلف تحصیلی و در سطح شهر و روستا بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود

به دنبال بارش سنگین برف و سرمای هوا، بنا به پیشنهاد ستاد بحران و موافقت استاندار کردستان در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱، ادارات، بانک ها و دستگاه‌های اجرایی سنندج، کامیاران و دهگلان، بجز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها تعطیل است.

همه مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان کردستان نیز تعطیل است.

مدارس بوشهر و کرمانشاه فردا تعطیل شد

به منظور تامین پایدار گاز شبکه سراسری گاز کشور، ادارات و مدارس استان کرمانشاه، فردا(یکشنبه، ۲۵ دی) تعطیل است.

همچنین آموزش و پرورش استان بوشهر از غیر حضوری شدن مدارس سراسر این استان برای صبح فردا یکشنبه ۲۵دی خبر داد.

ادارات آذربایجان غربی یکشنبه دو ساعت زودتر تعطیل می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای مصوبه کارگروه سوخت استان و به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ادارات آذربایجان غربی فردا یکشنبه دو ساعت زودتر از وقت قانونی تعطیل می شود.

جعفر ذوالفقاری تصریح کرد: براساس این بخشنامه فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، واحدهای تابعه، بانکها و مراکز آموزشی به استثناء مراکز امدادی و خدمات رسان و بهداشت درمان در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه به مدت دو ساعت زودتر از موعد قانون تعطیل می شود.

همه کارمندان ادارات استان البرز دور کار شدند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به برودت هوا و کاهش محسوس دما و شرایط اضطراری به وجود آمده و همچنین به منظور جلوگیری از افت فشار گاز و رعایت حال عموم هموطنان عزیز، کارمندان ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی دورکار شده و مدارس استان البرز نیز غیرحضوری شد.

احمد افضلی شامگاه شنبه ۲۴ دی ماه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار استان اظهار کرد: بر این اساس مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل بوده و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی و غیر دولتی به صورت غیرحضوری است و تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

افضلی افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود. وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند. به گفته وی یک سوم تعداد شعب هر بانک به عنوان شعب منتخب در استان البرز نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می‌کنند.

گفتنی است پیش از این دورکاری ۵۰ درصد از کارمندان اعلام شده بود که سپس این تصمیم از طرف استانداری البرز اصلاح و همه کارمندان دورکار شدند.

ساعت جدید کاری ادارات، بانک‌ها و دانشگاه‌ها در ایلام

استانداری ایلام ساعت جدید کاری ادارات، بانک‌ها و دانشگاه‌ها را در استان اعلام کرد.

روابط عمومی استانداری ایلام اعلام کرد: بنا بر تصویب‌نامه شماره ۱۷۰۵۵۸ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ هیئت محترم وزیران، در بازه زمانی اول آذرماه تا انتهای بهمن‌ماه و موافقت استاندار محترم و در اجرای بند ۱ مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ کمیته سوخت زمستانی، بدین‌وسیله ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان تا اطلاع ثانوی سال‌جاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ اعلام می‌شود.

در این اطلاعیه ساعت کاری واحدهای سرپرستی و مدیریت بانک‌ها از ساعت ۸ تا ۱۴ و ساعت کاری شعب بانک‌ها از روز شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح الی ۱۴ و روز پنجشنبه ۸ صبح الی ۱۲ اعلام شده است. همچنین ساعت کاری واحدهای اداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بعد از امتحانات پایان ترم جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ خواهد بود.

ادارات دولتی و خصوصی استان تهران یکشنبه ۲۵ دی تعطیل است

علیرضا فخاری استاندار تهران درباره تصمیمات جدید پیرامون تعطیلی‌ها در تهران گفت: کلیه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در استان تهران فردا تعطیل است و بخش‌هایی که به‌صورت خدمات اورژانسی، شیفتی و خدمات عام که به‌صورت عمومی فعالیت می‌کند دایر باشد.

پس بر اساس تصمیمات جدید، موضوع حضور یک‌سوم کارمندان لغو شد.

وی افزود: مدارس غیرحضوری است و امتحانات پایه دوازدهم برگزار می‌شود و دانشگاه‌ها طبق برنامه امتحانی، امتحان می‌دهند و دانشگاه‌هایی که برنامه امتحان ندارند، تعطیل هستند و مراکز تجاری و فرهنگی و ورزشی تعطیل خواهد بود.

استاندار تهران بیان کرد: مقرر شد بانک‌ها هم به‌صورت یک‌سوم شعب منتخب فعالیت داشته باشند که به تشخیص خود بانک‌ها خواهد بود.

برودت هوا مدارس ابتدایی زنجان را غیرحضوری کرد/ آغاز با تأخیر ادارات

مدیریت بحران استانداری زنجان در اطلاعیه‌ای جزئیات تعطیلی ادارات و مدارس و دانشگاه‌های استان زنجان را در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه اعلام کرد.

اداره مدیریت بحران استانداری زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مدارس ابتدایی استان در روز یکشنبه 25 دی‌ماه تعطیل و کلاس‌های درس در بستر شبکه شاد و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

امتحانات دانش‌آموزان مقاطع متوسطه و دانشجویان طبق برنامه برگزار خواهد شد. در ادامه اطلاعیه آمده است: در روز یکشنبه مورخه 25 دی‌ماه همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به جز شعب منتخب بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدماتی، درمانی و امدادی نیز از ساعت 9:30 شروع به‌کار خواهند کرد.

ادارات همدان فردا تعطیل است/تعدیل تعدادی از جایگاه های CNG در همدان

دبیر کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان همدان از تعطیلی تمامی دستگاه‌های اجرایی و مراکز دانشگاهی و مقاطع تحصیلی استان در روز یکشنبه خبر داد.

محمدصادق محبی نظر اظهار کرد: براساس مصوبه کمیته تخصصی کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی و مراکز دانشگاهی(آموزشی و اداری) و تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش استان و سازمان ها و نهادها، شرکت‌ها و مؤسسات به استثنای مراکز امدادی و خدماتی، بهداشتی و درمانی و بانک ها در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه به صورت دورکار خواهد بود.

وی با بیان اینکه امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش در زمان خود برقرار خواهد بود، تصریح کرد: تمامی مراکز آموزشی آموزش ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی درباره تعطیلی تعدادی از جایگاه های عرضه CNG همدان، یادآور شد: با توجه به بارش برف و افزایش برودت هوا و ورود جبهه هوای بسیار سرد در استان و ماندگاری سرما در استان، در راستای مدیریت مصرف انرژی و جلوگیری از افت فشار گاز در مناطق شمال و شرق کشور تعداد معدودی از جایگاه های CNG در سطح استان موقتاً به حالت تعدیل درآمده است.

آغاز ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی اصفهان از ساعت ۹صبح/ مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آغاز به کار ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها از ساعت ۹ صبح و غیرحضوری شدن مراکز آموزشی در روز یکشنبه خبر داد.

براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان و با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز، همه ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز یکشنبه (۲۵ دی‌ماه) ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می کنند و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر، گفت: این تصمیم با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ شد.

وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان مطابق روال عادی ارائه خواهند کرد.

شیشه فروش افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

دستگاه‌های اجرایی قم فردا دورکار شدند

دستگاه‌های اجرایی قم فردا دورکار شدند استانداری قم با صدور اطلاعیه‌ای از فعالیت دورکاری دستگاه‌های اجرایی در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه خبر داد.

آخرین مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در مورد شیوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی به شرح زیر است: به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند با توجه به تداوم وضعیت برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره‌مندی همه هموطنان عزیز از انرژی، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بانک‌ها در روز یکشنبه مورخ 25 دی‌ماه 1401 در سطح استان به صورت دور کار خواهند بود.

ضمنا ساعت کار تمامی شعب بانک‌های استان از 9 تا 12 اعلام می‌شود، همچنین تمامی دستگاه‌ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی در مدت یاد شده تا ساعت 9 صبح روز دوشنبه 26 دی‌ماه هستند.

آموزش مدارس در برخی مناطق سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آموزش مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز و بخش نصرت آباد فردا یکشنبه به صورت غیرحضوری است.

مجید محبی اظهارداشت: این تصمیم با توجه به ادامه یخبندان و احتمال وزش باد شدید و رگبار پراکنده در این مناطق اتخاذ شده است. وی ادامه داد: مدارس دوه دوم شهرستان‌های ذکر شده فردا به صورت حضوری است.

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بامداد امروز دمای هوای ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان به زیر صفر رسید که زاهدان با منفی ۱۱، هیرمند و زهک منفی ۱۰، زابل منفی ۱۱، میرجاوه منفی ۹، نصرت آباد منفی ۶، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان منفی پنج، تمندان منفی سه درجه زیر صفر سردترین شهری این استان بودند

ادارات گلستان دورکار و مدارس غیرحضوری شد

تداوم سرما در استان گلستان سبب شده مصرف گاز افزایش چشمگیری داشته و برخی مناطق استان با افت فشار و قطعی گاز روبه‌رو شوند و براساس اعلام هواشناسی این سرما تا پایان هفته در استان ادامه دارد.

فردا ادارات گلستان دورکاری و مدارس غیرحضوری است.

ادارات استان مرکزی دورکار و مدارس تعطیل شدند

به دلیل برودت هوا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان مرکزی دورکار شدند.

فعالیت همه مدارس غیرحضوری است، با توجه به فصل امتحانات، فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر ریاست دانشگاه ذی‌ربط است.

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها، بانک‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌های بیمه (تجاری و بازرگانی) در روز یکشنبه دورکار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت 9 تا 13 به صورت کشیک دایر خواهد بود.

فعالیت همه مدارس غیرحضوری است، با توجه به فصل امتحانات، فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر ریاست دانشگاه ذی‌ربط است.

ادارات مشهد فردا یکشنبه تعطیل شد/ تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته

استاندار مشهد گفت: بنابر تصمیم استانداری و فرمانداری مشهد تعطیلی مدارس تا پایان هفته ادامه پیدا می‌کند.

محسن داوری در گفت‌وگو با خبرنگارمشهد مقدس، اظهار داشت: بنابر تصمیم استانداری و فرمانداری مشهد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: ادارات، مهدهای کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه 25 دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.

فرماندار مشهد تصریح کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی به جز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها، نیز روز یکشنبه دورکار خواهند شد.

ادارات استان سمنان یکشنبه دورکار شدند

تمام ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی استان سمنان روز یکشنبه، ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ به‌صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

محمد حمیدی، جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اظهار کرد: به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی، تمام ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان ( جز شعب مرکزی و اصلی) به استثنای ادارات خدمات‌‌رسان و مراکز بهداشتی روز یکشنبه، ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ به‌صورت دورکار فعالیت خواهند داشت.

حمیدی افزود: باعنایت به اطلاع‌رسانی قبلی، فعالیت مراکز آموزشی ( مدارس) در روز یکشنبه ( ۲۵ دی‌ماه) به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، فعالیت آن‌دسته از مدارس شهری و روستایی استان که تأاسیسات گرم‌کننده آن مراکز غیر از گازی طبیعی بوده، به‌صورت حضوری به انجام خواهد رسید.

حمیدی گفت: فعالیت تمام مراکز ستادی دانشگاه‌های استان سمنان به‌صورت دورکار و تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده رؤسای دانشگاه‌های استان است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان با اعلام اینکه ساعت کار شعب بانک‌های منتخب استان (مرکزی و اصلی) از ساعت ۹ تا ۱۳ است، از آحاد مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی به‌ویژه کاهش دمای تجهیزات گرم‌کننده مورداستفاده، امکان بهره‌مندی تمام هم‌میهنان را از نعمت گاز فراهم سازند.

تمدید دورکاری ادارات خراسان شمالی تا پایان هفته جاری

دورکاری ادارات با دستور استاندار خراسان شمالی تا ۳۰ دی ماه سال جاری تمدید شد.

استاندار خراسان شمالی در کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران استان گفت: با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی، بخش اداری تمام ادارات، سازمان‌ها، بانک ها، بیمه ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی (به جز بخش های خدمات رسان) تا ۲۹ دی ماه سال جاری دور کار می شود.

به گفته محمدرضا حسین نژاد، مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشتی و درمانی از اجرای این طرح مستثنی هستند. فعالیت های آموزشی و پرورشی تمامی مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفا حوزه های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است؛ امتحانات دانشگاه ها نیز به هفته اول بهمن ماه موکول می‌شود.

به گفته استاندار، در راستای عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی و شهرداری به مردم، واحدهای کشیک در این ۲ روز فعال خواهد بود.

وی از مردم خواست تا با رعایت مصرف گاز و صرفه جویی، سبب پیشگیری از افت فشار یا قطع گاز شوند. گفتنی است ادارات دولتی و نیمه دولتی خراسان شمالی، ابتدا از ۲۰ دی تا ۲۲ دی ماه دورکار شدند که به دلیل تداوم سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز، تا ۲۵ دی‌ماه تمدید شد و اکنون نیز مجددا تا پایان هفته جاری تمدید شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد