اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

قیمت ایمپلنت دندان در ارمنستان

همانطور که می دانید بیماران بسیار زیادی دارای بی دندانی هستند و قصد استفاده از ایمپلنت دندان را دارند. باید گفت شرایط اقتصادی این بیماران یکسان نیست به همین دلیل قیمت ایمپلنت دندان دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. ما در این مقاله قصد داریم قیمت ایمپلنت دندان را در ارمنستان مورد بررسی قرار دهیم.

همانطور که می دانید بیماران بسیار زیادی دارای بی دندانی هستند و قصد استفاده از ایمپلنت دندان را دارند. باید گفت شرایط اقتصادی این بیماران یکسان نیست به همین دلیل قیمت ایمپلنت دندان دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. ما در این مقاله قصد داریم قیمت ایمپلنت دندان را در ارمنستان مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت ایمپلنت دندان

همانطور که می دانید قیمت ایمپلنت دندان در همه جای دنیا به عوامل ثابتی بستگی دارد اما قیمت این موارد در کشور های مختلف متفاوت است. پس می توان بر اساس این گفته ها نتیجه گرفت که قیمت ایمپلنت دندان در ارمنستان با دیگر کشور ها فرق می کند پس در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت ایمپلنت دندان در ارمنستان

یکی از مواردی که تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت ایمپلنت دندان دارد میزان ارزش، ارز هر کشور است. همانطور که می دانید ارزش واحد پولی آرمنستان از دلار و یورو پایین تر می باشد به همین دلیل نیز این کشور به مقصد مناسبی برای انجام این درمان تبدیل شده است.

قیمت ایمپلنت در ارمنستان بیشتر است یا ایران

اما شاید برای شما سوال شده باشد که ایمپلنت در ایران منطقی تر است یا ارمنستان باید گفت قیمت ایمپلنت دندان در تهران در حدود 6.500.000 تومان الی 20.000.000 تومان به ازای هر یک واحد ایمپلنت می باشد که این مبلغ بسیار کمتر از قیمت ایمپلنت در ارمنستان است. پس می توان نتیجه گرفت که قیمت ایمپلنت در ایران بسیار با ارزش تر از ارمنستان می باشد.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان در ارمنستان

در ادامه مواردی که بر روی قیمت ایمپلنت دندان در ارمنستان به صورت مستقیم تاثیر می گذارد و هزینه های آن را به صورت کامل مورد بررسی قرار می دهیم. این موارد به شرح زیر می باشند:

دستمزد پزشک

یکی از مواردی که تاثیر مستقیمی بر قیمت ایمپلنت دندان دارد دستمزد پزشک است. باید گفت این دستمزد می تواند متغییر باشد و به میزان تخصص پزشک ارتباط دارد. به صورت واضح به هر میزان که تخصص و تجربه پزشک بالاتر باشد دستمزد آن نیز بالاتر است.

به دلایلی که در بالا گفته شد قیمت دستمزد پزشک را نمی توان در ارمنستان مشخص کرد. اما به یاد داشته باشید که در درمان ایمپلنت حتما از پزشک متخصص و با تجربه استفاده نمائید تا درصد موفقیت شما افزایش یابد و به سلامتی شما آسیبی وارد نشود. زیرا استفاده از پزشک غیر متخصص و کم تجربه می تواند درمان شما را با شکست مواجه کند و در نتیجه شما مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر شوید.

هزینه های جانبی

هر درمان دارای هزینه های جانبی مخصوص به خود می باشد. از هزینه های جانبی مربوط به ایمپلنت دندان می توان به هزینه عکس های اشعه ایکس مورد نیاز و هزینه معاینه قبل درمان اشاره کرد. می توان گفت هزینه این عکس ها در ارمنستان به صورت حدودی 2 دلار می باشد و هزینه مشاوره پزشک 10 دلار است.

هزینه درمان های جانبی

انجام ایمپلنت دندان نیازمند شرایط خاصی است. در برخی از موارد پزشک معالج با معاینه دقیق شما و بررسی عکس های اشعه ایکس به این نتیجه می رسد که شما نیازمند درمان های جانبی مخصوصی هستید که آنها را باید قبل از ایمپلنت دندان انجام دهید. باید گفت هر کدام از این درمان ها قیمت مخصوصی دارد که آنها را در ادامه بررسی می کنیم.

بازسازی استخوان

همانطور که می دانید در ایمپلنت دندان، استحکام و تراکم استخوان فک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد زیرا پایه ایمپلنت ها در این استخوان قرار می گیرند و با آن جوش می خورند. اگر شما دارای استحکام و تراکم کافی برای ایمپلنت دندان نباشید پزشک معالج با انجام این درمان این شرایط را فراهم می کند. باید گفت هزینه این درمان در ارمنستان حدودا 200 دلار است.

سینوس لیفت

از دیگر درمان های جانبی که در ایمپلنت دندان مورد استفاده قرار می گیرد می توان به سینوس لیفت اشاره کرد. باید گفت درمان جانبی سینوس لیفت فقط در فک بالا انجام می شود و دارای دو نوع است. در حقیقت این درمان نیز برای تقویت استخوان فک ارائه شده و در ارمنستان به صورت حدودی 300 الی 500 دلار قیمت دارد.

برند ایمپلنت

ایمپلنت دندان درمانی بسیار محبوب در بین بیماران است زیرا دارای مزایا و کاربردی بسیار بالا می باشد به همین دلیل برند های متفاوتی در حال ساخت ایمپلنت های دندانی هستند که قیمت و کیفیت آنها متفاوت است. باید گفت شما می توانید در ارمنستان با قیمت حدودی 380 الی 967 دلار برند های مختلفی را تهیه نمائید.

به یاد داشته باشید که برای کاهش قیمت ایمپلنت خود هرگز از برند های ناشناخته و بی کیفیت استفاده نکنید. زیرا کیفیت برند های ایمپلنت می تواند به صورت مستقیم بر روی درصد موفقیت درمان تاثیر بگذارد.

نوع روکش ایمپلنت

روکش ایمپلنت یکی از اجزاء اصلی این درمان می باشد که پس از جوش خوردن پایه ایمپلنت با استخوان فک بر روی پایه ایمپلنت ها قرار می گیرد. باید گفت روکش های ایمپلنت انواع متفاوتی دارد که در ادامه قیمت آنها را برررسی می کنیم.

روکش پی اف ام

یکی از روکش های ایمپلنت که مورد استفاده قرار می گیرد PFM است. روکش های PFM دارای ساختار فلزی هستند که روی این ساختار برای زیبایی بیشتر از سرامیک هایی همانند دندان استفاده می کنند. باید گفت قیمت این روکش در ارمنستان حدودا 200 دلار است.

روکش زیرکونیا

می توان گفت روکش های زیرکونیا از جنس تمام سرامیک ساخته شده اند و دارای زیبایی و استحکام بسیار بالایی می باشند. این روکش ها در حقیقت همانند دندان های شما می باشند و زیبایی از دست رفته شما را باز می گردانند. قیمت روکش زیرکونیا در ازمنستان حدودا 280 دلار است.

مزایای ایمپلنت در ارمنستان

از مزایای بزرگ ایمپلنت در ارمنستان می توان به قیمت پایین تر این درمان نسبت به کشور های اروپایی و آمریکایی اشاره کرد. قیمت ایمپلنت در ارمنستان حدودا از 600 الی 1300 دلار می باشد که این هزینه در کشور های اروپایی و آمریکایی بالاتر است. از طرفی باید گفت در زمان درمان شما می توانید از مناطق تروسیتی این کشور استفاده نمائید و در کنار درمان اوقات خوشی را تجربه کنید.

آیا قیمت ایمپلنت در ارمنستان به صرفه می باشد؟

یکی از سوال های مهم در این بخش میزان به صرفه بودن ایمپلنت در ارمنستان می باشد. باید گفت جواب این سوال کاملا وابسته به محل اقامت شما دارد اگر شما در کشور هایی همانند: آمریکا، کانادا و انگلیس زندگی می کنید کاملا این سفر ارزشمند خواهد بود. اما اگر در کشور هایی همانند: ترکیه، هند و مالزی هستید این سفر منطقی نمی باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد